• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Nej. Kollade på strapped.se men den nyans jag ville ha var slut så jag började leta runt lite. Slutade med att jag beställde ett av någon hantverkstjomme i Polen. Ska bli kul att se.

Känner mig som rena @R.Capac när jag letar runt. 😘

Nästa steg är väl Ukraina, sedan Singapore och därefter bund från något obskyrt pungdjur från Australien 😜
Du är helt klart på rätt spår :).
 

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Kanske någon som handlat av SherpLeatherwork?
Självklart :).
1616620141231.png
 

perhog

Audemars
2-Faktor
Stylish!
Är det där inne i din mancave som din kära hustru inte har nyckel till?
Tänkte på efterlysningen 😅

Något sådant. Efterlysningen hittade jag i en bunt gamla papper. Kopia från någon flygtidning från tidigt 90 tal där div humor publicerades. (vi tyckte i alla fall att det var humor) Har allvarliga funderingar på att gravera in texten på en stor träskiva eller rent av på en mässings skiva 😃


IMG_0151.JPG
 

Skumbomb

Omega
Nu ska jag djupdyka i excelfiler ett par dagar och vad passar bättre än UX?
Mer eller mindre varit owg med en annan klocka sen..nyår?
Dags att rotera lite.
E507A66E-9C90-4E01-836E-353F1E3CA769.jpeg
Jävlar! Är det där tegimenterad länk också? Vill minnas att någon sa att de är lite mörkare än den vanliga länken. Ser ju svin-nice ut!

Det blev ingen UX för några år sedan när det begav sig men har varit sugen igen nu någon vecka. Får se om det håller i sig.
 

Buddhaliscious

Panerai
2-Faktor
Får nog sätta spik i denna teori på en gång - antagligen bara produktionsstopp pga omständigheter. EZM 10 har samma och känns otippat att de redan plockar bort den ur katalogen. Eller?
Det är bara tre klockor med den texten, varav en limiterad till 300 ex. Annars anger dom ju ”Not in stock, delivery time: X weeks”. Jag sätter mina slantar på att dom utgår.
 
Topp