• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Dr. D

Patek
2-Faktor
Jävlar! Är det där tegimenterad länk också? Vill minnas att någon sa att de är lite mörkare än den vanliga länken. Ser ju svin-nice ut!

Det blev ingen UX för några år sedan när det begav sig men har varit sugen igen nu någon vecka. Får se om det håller i sig.
Näpp den är inte tegimenterad och ja, den är svin-nice 🐽
När den är på armen känns den knappt, jo på riktigt. Den blir extremt välbalanserad med länk eller hur @R.Capac ?
 

Skumbomb

Omega
Näpp den är inte tegimenterad och ja, den är svin-nice 🐽
När den är på armen känns den knappt, jo på riktigt. Den blir extremt välbalanserad med länk eller hur @R.Capac ?
Så det är bara fotot som gör länken mörkare? Jag tycker den ser mycket ljusare ut annars när man googlar och mer "gun metall" ut på ditt foto. Lägg gärna upp fler bilder!
 

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Näpp den är inte tegimenterad och ja, den är svin-nice 🐽
När den är på armen känns den knappt, jo på riktigt. Den blir extremt välbalanserad med länk eller hur @R.Capac ?
Definitivt. Pre OWGM-bild nedan :).

1616689794070.png
 

JoelD

Rolex
2-Faktor
Jag är så himla sugen på en ny klocka. Något lite mer rejält än en "affordable". 356 står på tur, men jag lyckas aldrig committa och nu sneglar jag på Damasko DC56 som alternativ men den känns en aning för stor för mig och dessutom kan jag inte prova den innan köp... :arghh:
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
Jag är så himla sugen på en ny klocka. Något lite mer rejält än en "affordable". 356 står på tur, men jag lyckas aldrig committa och nu sneglar jag på Damasko DC56 som alternativ men den känns en aning för stor för mig och dessutom kan jag inte prova den innan köp... :arghh:
Kom igen, köp! Kan inte vara mer korkat än mina affärer, har avfärdat 556 en gång, nog fasen köpte jag en till....men men, kanske gillar den bättre denna gång! Får se efter 1/4! :)
 
Topp