Du kommer vara kung i tråden med en sådan. Minst en dag .R500....mmmmmmmm lite dyr för min budget just nu... men vill ha!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kommer vara kung i tråden med en sådan. Minst en dag .R500....mmmmmmmm lite dyr för min budget just nu... men vill ha!!!
Något bus i hamnen eller?Hamnvakt i natt. +2 och lätt blåsigt. Det har iallafall slutat att snöa.
Vi är många som sitter i samma båt tycks det.Hann inte ta kortet först. Har även fått frågan om vad som finns i alla kuvert med olika band som kommer lite för ofta. Försökt förklara att vi ”byter med varandra” rätt frekvent
Busfritt. Dom är rädd för UX och tror att jag är från tyska specialstyrkorna.Något bus i hamnen eller?
Busfritt. Dom är rädd för UX och tror att jag är från tyska specialstyrkorna.
Hehe förstår att klockintresset som gift eller sambo kan vara en aning känsligt om man har gemensam ekonomi.Vi är många som sitter i samma båt tycks det.
Jag brukar uppmärksamma sambon inte minst, när det sålts av en dyr klocka. I vintras gick en Planet Ocean iväg. Vad det faktiskt var, har hon inte intresse nog att sätta sig in i. Men hon vet att den gick iväg.
Men, det fina i kråksången är att det då med sanning i rösten går att konstatera att "det köps och säljs" lite då och då.
Att trillade in en ny Speedmaster förra veckan har jag inte slagit på trumman om.
Men slantarna från säljet sist gick såklart in i denna. ...och en liten skvätt till...
Någon som känner igen sig?
Läder på en dykare?! Är du gaaaalen!!?!Fan, har saknat att köra dinka på kroko bra jävla länge alltså.
Slängde på ett billigt Hirsch på 104 nu, och även om det är för tunnt så är jag galet nöjd med hur det blev:
Jag har en UX gsg 9, den är riktigt cool, läsbarheten är suverän. Oljefyllningen ger den en särskild karaktär.Tjena, har aldrig ägt en Sinn förut men har fått upp ögonen för dem nu på senaste. Speciellt deras UX GSG 9, är det någon här som ägt en sån och isåfall tycker den är värt ett köp? Eller har det kommit något nytt liknande som rekommenderas?
Dykare??Läder på en dykare?! Är du gaaaalen!!?!
Läder på en dykare?! Är du gaaaalen!!?!
Tänk, jag har gått och trott att det har varit en dykare, men nu ser jag att så inte är fallet. Jag kunde svära på att vridringen var enkelriktadDykare??
Läder på en GSG9 måste ju vara optimalt när kommandosoldaterna dragit sig tillbaka och pensionerat sig!Är du galen? Det är ju en flygare!
Jag har lite provocerande monterat bund på UX. Då snackar vi!Tänk, jag har gått och trott att det har varit en dykare, men nu ser jag att så inte är fallet. Jag kunde svära på att vridringen var enkelriktad
Cirkulera! Här finns ingenting att se!
Hahaha, underbartJag har lite provocerande monterat bund på UX. Då snackar vi!
Man kan dyka med flygplan 🛩Men vafan. Jag kan inte släppa detta! 104:an är avsedd som ett flygarur! Världen är upp och ned. Det SKA ju vara en dykare. Den ser ut som en dykare! De har ju 903:an, varför ens göra bezeln dubbelriktad?? 103:an är åtminstone en kronograf och "flyger" på den meriten, så att säga.
Nej. 104:an är en felgjord dykare. Det kan inte förhålla sig på något annat sätt.
Var är mina valium?!
Du har rätt, det är Sinn som knaprat valium. Fly and dive med 104.Men vafan. Jag kan inte släppa detta! 104:an är avsedd som ett flygarur! Världen är upp och ned. Det SKA ju vara en dykare. Den ser ut som en dykare! De har ju 903:an, varför ens göra bezeln dubbelriktad?? 103:an är åtminstone en kronograf och "flyger" på den meriten, så att säga.
Nej. 104:an är en felgjord dykare. Det kan inte förhålla sig på något annat sätt.
Var är mina valium?!
Den har vi inte sett i tråden?Jag har en UX gsg 9, den är riktigt cool, läsbarheten är suverän. Oljefyllningen ger den en särskild karaktär.
Helt rätt!Fan.. Som fd. polis kanske det är precis så man ska resonera! Kommer bli loco framöver, köpa U1 och skicka på ett perlon. Bara för att!
År 2019 ;-) https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-sinn.45897/post-2798327Den har vi inte sett i tråden?
Föresten @neptun, fick du din 140 såld?Jag har en UX gsg 9, den är riktigt cool, läsbarheten är suverän. Oljefyllningen ger den en särskild karaktär.
Hehe förstår att klockintresset som gift eller sambo kan vara en aning känsligt om man har gemensam ekonomi.
Själv så skilde jag mig för 6 år sedan så får göra vad jag vill med mina pengar. Livsfarligt...