Vad är det för fel på EZM3F!?
Egentligen ingen ting. Tycker bara om det röda datumet på 3an. Sen så går jag fram och tillbaka på om den mer oroliga tavlan på 3an är coolare än 3f eller inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för fel på EZM3F!?
Egentligen ingen ting. Tycker bara om det röda datumet på 3an. Sen så går jag fram och tillbaka på om den mer oroliga tavlan på 3an är coolare än 3f eller inte
Ta det med Erikson urhandel. Inget man pillar med själv iafVerkar som att glasbytet på min 556 gått lite slarvigt till, upptäckte igår smuts som inte gick bort, undersökte det vidare och är ganska säker vid det här laget på att det är på insidan då det inte går bort med tvål och vatten ens, några tips om hur jag borde gå tillväga?
Får göra det, bara det inte blir samma igen.Ta det med Erikson urhandel. Inget man pillar med själv iaf
Citerar mig själv och uppdaterar frågan.Vad sägs om en Sinn-gtg i samband med KS-festen?
Edit: vi är i nuläget två som jag vet kör Sinn.
@Aquastaren @Moorflax
Citerar mig själv och uppdaterar frågan.
Ska vi inte ha en Sinn-gtg i samband med middagen/KS-festen den 9 september?
Det börjar bli hög tid att sy ihop något. Kanske kan vi göra något skoj tillsammans eller bara Sinn-nörda i största allmänhet!
Kort fråga: Vilka är intresserade?
Hade gärna medverkat, men tyvärr kommer jag befinna mig på annan ort då. Utbildning...Citerar mig själv och uppdaterar frågan.
Det börjar bli hög tid att sy ihop något. Kanske kan vi göra något skoj tillsammans eller bara Sinn-nörda i största allmänhet!
Vilken pjäs! Kikade lite på den innan jag slog till på en 103a. Börjar dock ångra mig något...I närheten av sitt rätta element.
Dit bort ska vi!
Inget läder men jag tycker att ett tropic gummi sitter riktigt bra på 556! Vet att någon lade upp bild på det för ett tag sedan, minns dock inte vem.Funderar lite på olika band till 556. Hittills har jag provat länk, nato och canvas.
Länk är ju grymt och jag ska komplettera med en H-länk också.
Canvas är det bästa alternativet till länk så här långt. Tycker att det passar modellen otroligt bra.
Nato är okej, men ingen fullträff. Kanske har jag inte provat rätt färg?
Läder är något jag är nyfiken på men är dels lite osäker på hur det passar modellen och vad det i så fall skulle vara för färg. Brunt med röda toner? Ljusbrunt eller kanske grönt?
När jag tittar på bilder på tex Instagram så verkar de flesta köra på länk eller nato. Läder verkar inte vara jättevanligt.
Vad föredrar ni? Vad har ni hittat för oslagbar kombo?
Bilder, please
Det var en kombo som gått mig förbi. Får blicka tillbaka i tråden!Inget läder men jag tycker att ett tropic gummi sitter riktigt bra på 556! Vet att någon lade upp bild på det för ett tag sedan, minns dock inte vem.
Där var den! Ser snyggt ut! Hur följsamma är de där banden? Och hur långa är de? Seikos går ju nästan två varv runt handleden
Jag är riktigt nöjd med detta gummi i TropicstilDär var den! Ser snyggt ut! Hur följsamma är de där banden? Och hur långa är de? Seikos går ju nästan två varv runt handleden
Riktigt snyggt med Sinn fjärilslåset! Var det 1 200 man fick betala för bara låset?Jag är riktigt nöjd med detta gummi i Tropicstil
Allt handlar ju om detaljer. Spännet var blankt och keepers kunde vara tightare. Men jag tog bort en keeper och slängde på ett Sinn fjärilslås, Voilà!
Mjukt och följsamt. Och inte så långa. Mina handleder är ca 17,5 cm
Hoppas det kom till någon hjälp
Citerar mig själv och uppdaterar frågan.
Snyggt! Börjar bli bra sugen på en jag med, även fast jag nyss fick min 556.
Yay!!!
Det där ser lovande ut. Ser gärna bilder på det!Kan reposta en bild med läder som jag tog när klockan var nyanländ. Kan testa ett handledsskott senare ikväll
Också väldigt intresserad!Citerar mig själv och uppdaterar frågan.
Tyvärr är man bara 16-år och går i skolan, så att bara klicka hem en är omöjligt tyvärr, ifall jag någon dag vill ha en sådan måste jag nog sälja 556an!Tror knappast du kommer ångra dig om du väljer att trycka hem en. Galet mycket klocka för pengarna, svårt att hitta en bättre toolkronograf för liknande pengar...
Det var väldigt givande, tack! Var köpte du bandet?Jag är riktigt nöjd med detta gummi i Tropicstil
Allt handlar ju om detaljer. Spännet var blankt och keepers kunde vara tightare. Men jag tog bort en keeper och slängde på ett Sinn fjärilslås, Voilà!
Mjukt och följsamt. Och inte så långa. Mina handleder är ca 17,5 cm
Hoppas det kom till någon hjälp