• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Lite lungt i tråden nu? Ok vi kör en EZM och en dröm i bakgrunden! Trevlig dag alla!
20210707_083459.jpg
 
Packar för en liten semestersväng på 1,5 vecka. Funderar på vilken klocka och band som får följa med. Frågade frugan men hon svarade att jag är ”rolig”. Undrar vad hon menar med det?
 
Packar för en liten semestersväng på 1,5 vecka. Funderar på vilken klocka och band som får följa med. Frågade frugan men hon svarade att jag är ”rolig”. Undrar vad hon menar med det?

Hon menar att det är normalt att sminka sig en timme varje morgon men att lägga någon sekund på att välja klocka är ett avvikande beteende. Min gumma brukar med ett fånigt leende fråga om jag ska byta om till middag och då menar hon inte kläder. :)
 
Det perfekta viklåset. Lite OT kanske
Viklås har diskuterats här tidigare och det finns massor att tycka och säga om dessa. Men nu har jag eller rättare sagt @ERIKSON URHANDEL hittat det mest optimala viklåset. Inga hål som skall passas in utan ett enkelt klämfäste, bandet som tillhör viklåset formade sig från första stund perfekt runt armen.
Tyvärr kan jag inte avslöja fabrikat då jag fruktar att min SINN klockor kan börja gå baklänges. Måste ge nyss nämnda AD en stor eloge för deras envetna arbete att hitta denna kombination. (är antagligen deras besvärligaste kund)

IMG_0342.JPG
IMG_0343.JPG
IMG_0344.JPG
IMG_0345.JPG
 
Det perfekta viklåset. Lite OT kanske
Viklås har diskuterats här tidigare och det finns massor att tycka och säga om dessa. Men nu har jag eller rättare sagt @ERIKSON URHANDEL hittat det mest optimala viklåset. Inga hål som skall passas in utan ett enkelt klämfäste, bandet som tillhör viklåset formade sig från första stund perfekt runt armen.
Tyvärr kan jag inte avslöja fabrikat då jag fruktar att min SINN klockor kan börja gå baklänges. Måste ge nyss nämnda AD en stor eloge för deras envetna arbete att hitta denna kombination. (är antagligen deras besvärligaste kund)

IMG_0342.JPG
IMG_0343.JPG
IMG_0344.JPG
IMG_0345.JPG
Å snyggt ser det ut! Måste man ring Erikson för att få veta vad det är......
 
Å snyggt ser det ut! Måste man ring Erikson för att få veta vad det är......
Det är inte bara snyggt, det är otroligt bekvämt. Har aldrig tidigare köpt ett band som är så skönt på armen som detta. Enda nackdelen är att många andra klockor i samlingen börjar knottra om för lite handledstid :)
 
Det perfekta viklåset. Lite OT kanske
Viklås har diskuterats här tidigare och det finns massor att tycka och säga om dessa. Men nu har jag eller rättare sagt @ERIKSON URHANDEL hittat det mest optimala viklåset. Inga hål som skall passas in utan ett enkelt klämfäste, bandet som tillhör viklåset formade sig från första stund perfekt runt armen.
Tyvärr kan jag inte avslöja fabrikat då jag fruktar att min SINN klockor kan börja gå baklänges. Måste ge nyss nämnda AD en stor eloge för deras envetna arbete att hitta denna kombination. (är antagligen deras besvärligaste kund)

IMG_0342.JPG
IMG_0343.JPG
IMG_0344.JPG
IMG_0345.JPG
Kan du inte skriva ner fabrikatet på en lapp och fota av och posta här? Då hör inte dina Sinnar det.
 
Tillbaka
Topp