Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En stor makrill?Lite lugnt i tråden nu? Ok vi kör en EZM och en dröm i bakgrunden! Trevlig dag alla!
Ja faktiskt. Samma släkte iaf.En stor makrill?
Det var UX som beställde regn i hopp om att bli buren.Häktade av två fönster i helgen för målning..
Vem beställde regn idag
Den fick ju bada igår efter jobbet....Det var UX som beställde regn i hopp om att bli buren.
Äh, så ska en riktig tool watch se ut! Hellre det än en tunn och mjäkig AP under skjortan.Sinn 756
Kanske inte världens lättaste klocka att få in under manschetten.
Hehe jo jag har inga problem med den, mer skjortan som skrikerÄh, så ska en riktig tool watch se ut! Hellre det än en tunn och mjäkig AP under skjortan.
Packar för en liten semestersväng på 1,5 vecka. Funderar på vilken klocka och band som får följa med. Frågade frugan men hon svarade att jag är ”rolig”. Undrar vad hon menar med det?
Å snyggt ser det ut! Måste man ring Erikson för att få veta vad det är......Det perfekta viklåset. Lite OT kanske
Viklås har diskuterats här tidigare och det finns massor att tycka och säga om dessa. Men nu har jag eller rättare sagt @ERIKSON URHANDEL hittat det mest optimala viklåset. Inga hål som skall passas in utan ett enkelt klämfäste, bandet som tillhör viklåset formade sig från första stund perfekt runt armen.
Tyvärr kan jag inte avslöja fabrikat då jag fruktar att min SINN klockor kan börja gå baklänges. Måste ge nyss nämnda AD en stor eloge för deras envetna arbete att hitta denna kombination. (är antagligen deras besvärligaste kund)
Det är inte bara snyggt, det är otroligt bekvämt. Har aldrig tidigare köpt ett band som är så skönt på armen som detta. Enda nackdelen är att många andra klockor i samlingen börjar knottra om för lite handledstidÅ snyggt ser det ut! Måste man ring Erikson för att få veta vad det är......
Kan du inte skriva ner fabrikatet på en lapp och fota av och posta här? Då hör inte dina Sinnar det.Det perfekta viklåset. Lite OT kanske
Viklås har diskuterats här tidigare och det finns massor att tycka och säga om dessa. Men nu har jag eller rättare sagt @ERIKSON URHANDEL hittat det mest optimala viklåset. Inga hål som skall passas in utan ett enkelt klämfäste, bandet som tillhör viklåset formade sig från första stund perfekt runt armen.
Tyvärr kan jag inte avslöja fabrikat då jag fruktar att min SINN klockor kan börja gå baklänges. Måste ge nyss nämnda AD en stor eloge för deras envetna arbete att hitta denna kombination. (är antagligen deras besvärligaste kund)
Sorry det gick inte, dom tjyvkikadeKan du inte skriva ner fabrikatet på en lapp och fota av och posta här? Då hör inte dina Sinnar det.
Snyggt och elegant lås! Har en kompis som har detSorry det gick inte, dom tjyvkikade
Meeeeen, do tell!!! Märke???Snyggt och elegant lås! Har en kompis som har det
Det är extra rotation på månen idag har jag läst.Shit UX tappade två tiondelar.
Att UX t.o.m. kan få månen att gå i spinn. Mäktigt.Det är extra rotation på månen idag har jag läst.
Den borde ju få komma fram liite oftareLegat i sin låda sedan jul, minst! Drog igång den igår och kan konstatera att den håller tiden!
Har du två nästan lika Canvas? Ett original och ett....?Den borde ju få komma fram liite oftare
Kusinerna hälsar!
Det är det från SteveoHar du två nästan lika Canvas? Ett original och ett....?
Ahh det med flaggan. Vilket gillas bättre?Det är det från Steveo
Väldigt förtjust i Steveo's.Ahh det med flaggan. Vilket gillas bättre?