• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Drar upp handen ur fickan och ska kolla klockan, så ser man en stor repa på glaset.
IMG_2506.JPG

Några tips på vad jag ska göra?:D

Då borde det inte vara några problem :) Testa med tandkräm först och hjälper inte det så kan det vara läge att försöka skaffa Polywatch alternativt Häxans silverputs. Funkar även med Autosol, men då kan du behöva vara lite mer försiktig.
Bra tips det där! Häxan har jag hemma. Du hittar det på Ica Maxi om du skulle behöva det @AdrianO :)
Ska nog ge min 356 en omgång puts :p

Bytlånas ju med @Anatta så jag tog ett par bilder på 556i tillsammans med 656 :)
Sinns01.jpg

Sinns02.jpg

Jag gillar verkligen dessa. Trots att de är lika så tycker jag att de kompletterar varandra på något sätt. :heart:
Känner också stor glädje över att det går att köpa klockor av denna klass för, i sammanhanget, "småpengar".
Sjukt fina tillsammans! De står på egna ben båda två.

...och mitt begär efter en H-länk blir bara värre och värre... :)

Haha, ja, har ingen aning om hur det hände, har inte känt att jag stött emot något. :/
De repas lätt! Första kvällen jag hade 356:an på och nattade sonen så fick jag första lilla märket i glaset. Sonen lekte med en liten grävmaskin och råkade stöta i klockan och vips så fanns där ett märke. Nästan så att det tar emot att polera bort det :D

Tillbaka
Topp