• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Japp.. smitta ett bund med en dykare.. ajabaja 😅
Haha jag gillar det 😂
Det känns som mycket klocka på armen.
4AD3502A-7EEE-4BA1-995F-AE70B61ED954.jpeg
 
Den där är otroligt fin. Jag är inte ett dugg avis. Onekligen lite spänd på vad SINN kommer att släppa i september. Förhoppningsvis något som kan konkurrera med 103 St C men det mest roliga är väll att det blir någon modell med "repig" urtavla som verkar vara SINNs nya giv :rolleyes:

Vad är det som säger att det blir en till Jubileumsmodell? Dom har ju redan släppt 144 som jubileumsmodell. Det kanske är en helt ny modell eller en variant av 104 an med repig tavla. Inte ens ett fast datum för släppet har vi att se fram emot. Mera spekulationer i tråden. :)
Ska inte släppen ske på Baselworld Pop-Up i Genève den 30 augusti till 2 september? :)
 
Det verkar logiskt. Vi får hoppas att det är så :)
Det är ju klart att det är så, jag klippte ju in en text från Sinns websajt för några inlägg sedan.
Baselworld will take place from 30 August to 2 September 2021 with a Pop-Up event at Geneva Watch Days.

We will use this event to present a limited special edition to mark the occasion of our company’s 60th anniversary.
 
Infon som talar för en kronograf är ju att @ERIKSON URHANDEL sa att du skulle gilla den nya, men vi får väl se… känns ju inte som man väntar till sista dan med att släppa nått, så jag gissar att vi vet mer på måndag :cool:
Glöm inte att SINN har kommit med många kronografer som jag inte gillar. Är troligen mer kräsen på sådana än vad SINN inser.. Okej en SINN 4 ATM kanske kan få mitt hjärta att smälta men jag tvivlar :)
 
En heads up på en U2:a på K&S. Har inga kopplingar till denna eller kännedom annat än det som står i annonsen. Inte varje dag man ser en sån i tråden direkt ;) -
 
En heads up på en U2:a på K&S. Har inga kopplingar till denna eller kännedom annat än det som står i annonsen. Inte varje dag man ser en sån i tråden direkt ;) -
Såg den, hade jag inte köpt 240:n hade det varit klart intressant!
 
Tillbaka
Topp