Haha jag gillar detJapp.. smitta ett bund med en dykare.. ajabaja
Det känns som mycket klocka på armen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha jag gillar detJapp.. smitta ett bund med en dykare.. ajabaja
Vad är det för referensnummer på den där?
Såna möte KAN inte vara effektiva....7,5hrs teams möte. Tgif!!!
Va! Hur tänker du då???Såna möte KAN inte vara effektiva....
Hittade den här på nätet.. https://vintage-sinn-collector.de/sinn-103-history-eng.html4 ATM, finns från en rad olika tillverkare från den tiden. Inte helt säker med JLC kan vara ”originalet”.
Fantastisk hemsida.
Passar storleksmässigt bra. Men din Starfighter har nog sin plats på det bundet tycker jag.Haha jag gillar det
Det känns som mycket klocka på armen.
Tycker jag inte du ska bli Vi har ju högt till tak i tråden och nya försök ska uppmuntras.Blir jag avstängd nu?
Prova vettja
Det är ju ändå löningshelg, så varför inte en bild på 240:n, den kanske skulle kunna passa på bund
Måste skaffa ett bund först ;-)Prova vettja
Den där är otroligt fin. Jag är inte ett dugg avis. Onekligen lite spänd på vad SINN kommer att släppa i september. Förhoppningsvis något som kan konkurrera med 103 St C men det mest roliga är väll att det blir någon modell med "repig" urtavla som verkar vara SINNs nya giv
Ska inte släppen ske på Baselworld Pop-Up i Genève den 30 augusti till 2 september?Vad är det som säger att det blir en till Jubileumsmodell? Dom har ju redan släppt 144 som jubileumsmodell. Det kanske är en helt ny modell eller en variant av 104 an med repig tavla. Inte ens ett fast datum för släppet har vi att se fram emot. Mera spekulationer i tråden.
Ska inte släppen ske på Baselworld Pop-Up i Genève den 30 augusti till 2 september?
Det är ju klart att det är så, jag klippte ju in en text från Sinns websajt för några inlägg sedan.Det verkar logiskt. Vi får hoppas att det är så
Baselworld will take place from 30 August to 2 September 2021 with a Pop-Up event at Geneva Watch Days.
We will use this event to present a limited special edition to mark the occasion of our company’s 60th anniversary.
Limiterad specialare.. jo jag tackar.. Det antyddes inget mer som kan stilla nyfikenheten?Det är ju klart att det är så, jag klippte ju in en text från Sinns websajt för några inlägg sedan.
Infon som talar för en kronograf är ju att @ERIKSON URHANDEL sa att du skulle gilla den nya, men vi får väl se… känns ju inte som man väntar till sista dan med att släppa nått, så jag gissar att vi vet mer på måndagLimiterad specialare.. jo jag tackar.. Det antyddes inget mer som kan stilla nyfikenheten?
Ajaj kapten!
Bjuder på lite göteborgshumor, kan det vara SINNfandel i vinglaset månne?
Glöm inte att SINN har kommit med många kronografer som jag inte gillar. Är troligen mer kräsen på sådana än vad SINN inser.. Okej en SINN 4 ATM kanske kan få mitt hjärta att smälta men jag tvivlarInfon som talar för en kronograf är ju att @ERIKSON URHANDEL sa att du skulle gilla den nya, men vi får väl se… känns ju inte som man väntar till sista dan med att släppa nått, så jag gissar att vi vet mer på måndag
Jo vi glömmer detGlöm inte att SINN har kommit med många kronografer som jag inte gillar. Är troligen mer kräsen på sådana än vad SINN inser.. Okej en SINN 4 ATM kanske kan få mitt hjärta att smälta men jag tvivlar
Det gör vi och håller alla tillgängliga tummar för ett bra släpp till veckan!Jo vi glömmer det
Skål och ha en trevlig helg allihop!
Såg den, hade jag inte köpt 240:n hade det varit klart intressant!En heads up på en U2:a på K&S. Har inga kopplingar till denna eller kännedom annat än det som står i annonsen. Inte varje dag man ser en sån i tråden direkt -
Avslutad - Bell & Ross BR 03-92 + Sinn U2 Tegimenterad
Även utökat annonsen med en Sinn U2. Scrolla ned för mer info! Pris: 15000 kr/st inkl frakt Byte: Kom med förslag! Säljer en fin och fräck B&R. 42 mm, automatiskt verk. Fullset med originalgummi samt tre till band enligt bild. Fint skick med mindre spår av användning, inga dings eller repor...klocksnack.se
Börjar bli dags att peppra tråden med 240 på diverse band. Även om länken förmodligen är svårslagen på 240. Passar så sjuuukt bra.Såg den, hade jag inte köpt 240:n hade det varit klart intressant!