Passar fint på canvas också. Steveo? (förlåt om jag frågat 1000 ggr)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Passar fint på canvas också. Steveo? (förlåt om jag frågat 1000 ggr)
StämmerPassar fint på canvas också. Steveo? (förlåt om jag frågat 1000 ggr)
Villhöver en sån strånk!
Klart man ska ha nått sött på fredagskvällen.Ajaj kapten!
När äger detta rum?Hoppla !
Nästa veckaNär äger detta rum?
Min mage säger manuell, känns som det är i ropet.”True to its roots” . Sjukt spännande nu
Onekligen väldigt lovande.. Limiterad hmmm 60 år då blir det väl bara 60 exemplar.. Tar slut på 10 sekunder”True to its roots” . Sjukt spännande nu
Vart hittar du allt det där? finns inte på sinns hemsida
Kanske i den här stilen men någon modern teknologi i sig.Onekligen väldigt lovande.. Limiterad hmmm 60 år då blir det väl bara 60 exemplar.. Tar slut på 10 sekunder
Med modern teknologi.. menar du quarts då?Kanske i den här stilen men någon modern teknologi i sig.
144 som kom i våras var väl 600 ex?Onekligen väldigt lovande.. Limiterad hmmm 60 år då blir det väl bara 60 exemplar.. Tar slut på 10 sekunder
Twitter och deras Instagram.Vart hittar du allt det där? finns inte på sinns hemsida
ajdå sånt har jag inte... Varför kan dom inte använda sin vanliga sida.. Krångla till det för gamla gubbar som mig..
Haha förhoppningsvis inte. Men dagens Sinn är ju teknologi och ändamålsenliga funktioner. En lite kompass kanske eller höjdmätare.Med modern teknologi.. menar du quarts då?
Du kan fortf läsa twitter utan konto.ajdå sånt har jag inte... Varför kan dom inte använda sin vanliga sida.. Krångla till det för gamla gubbar som mig..
StegräknareHaha förhoppningsvis inte. Men dagens Sinn är ju teknologi och ändamålsenliga funktioner. En lite kompass kanske eller höjdmätare.
Både kompass och höjdmättare kräver nog lite för mycket utrymme för att fungera perfekt om man inte gör det med GPS..Haha förhoppningsvis inte. Men dagens Sinn är ju teknologi och ändamålsenliga funktioner. En lite kompass kanske eller höjdmätare.
Ahh GPSBåde kompass och höjdmättare kräver nog lite för mycket utrymme för att fungera perfekt om man inte gör det med GPS..
Viktiga är bara att den drivs av uppvridning med kronan, och endast om man har handskar på sig!Ahh GPS
Jaaasååå. Brukar gå en liten stund sen är det låst iaf för mig. I bästa fall hinner man se vad man vill annars måste man skaffa konto.Du kan fortf läsa twitter utan konto.
Enkel lösning;Jaaasååå. Brukar gå en liten stund sen är det låst iaf för mig. I bästa fall hinner man se vad man vill annars måste man skaffa konto.
Beror väl helt och hållet på vad det blir för släpp. För nåt otroligt bra skulle jag kunna överväga sälja U50 för det.Hur många är det som seriöst överväger ett köp om det blir en bra release nu då?