leiden
Silver
Det är väl allt man kan önskaMan vet aldrig. Sitter skönt gör det ju, och snyggt är det. Vad mer kan man begära?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är väl allt man kan önskaMan vet aldrig. Sitter skönt gör det ju, och snyggt är det. Vad mer kan man begära?
Haha, en till som trillat dit Olivnato börjar få fäste i den här trådenBlev en lite konstig bild men va f...
Köp, you know where to find them!Absolut Enda problemet nu är att jag har något konstigt behov av att beställa olivnaton, det har gnagt i hjärnbarken ett par dagar nu, undrar varför...
Liknande tänk är det allt. Känns som att Damasko har tagit det ytterligare ett steg med ytbehandlingen. Länken ser också riktigt intressant ut.Kan inte släktskapet mellan Sinn och Damasko. Men det känns som att det är någonting. Någon form av ytbehandling har den också.
Sugen anyone?
https://klocksnack.se/threads/damasko-da44.78764/
Jag har tänkt på detta tidigare också. Jag undrar om dem har samma tillverkare av boetter? Ska undersökas lite.Kan inte släktskapet mellan Sinn och Damasko. Men det känns som att det är någonting. Någon form av ytbehandling har den också.
Sugen anyone?
Hade samma tanke så jag var tvungen att kolla "Aesthetically, it’s quite similar to certain models from Sinn, most notably the retired 656. It should be noted that the two companies were in a partnership until 2002, with Damasko manufacturing cases for Sinn before the formation of SUG, so the carry over of certain elements makes sense."Jag har tänkt på detta tidigare också. Jag undrar om dem har samma tillverkare av boetter? Ska undersökas lite.
Helt klart att dem släkt enligt mig
Ser ju ut att ha fungerat utmärkt!Polerade med tandkräm igår, här kommer före och efter bild!
Ja! Det är dock en repa där nu, men inte alls samma.Ser ju ut att ha fungerat utmärkt!
Wow, riktigt bra resultat!Polerade med tandkräm igår, här kommer före och efter bild!
Det kommer bli fleraJa! Det är dock en repa där nu, men inte alls samma.
Sedär, det ser ju fint ut. Saknar allt min gamla klocka lite, men kul att den snurrar runt bland forumet fortfarandePolerade med tandkräm igår, här kommer före och efter bild!
Förstår dig, den är bra! Du får vara snabb att slå till när jag säljer.Sedär, det ser ju fint ut. Saknar allt min gamla klocka lite, men kul att den snurrar runt bland forumet fortfarande
Jävligt cool ju! Men ovanlig här på forumet. Svårt att jämnföra andrahandsvärdet med nåt annat än sinn? Lite dyr kanske för att va 2 år gammal.Kan inte släktskapet mellan Sinn och Damasko. Men det känns som att det är någonting. Någon form av ytbehandling har den också.
Sugen anyone?
Kul med båge! Var försiktig bara. Klockan tål mer än både du och bågen.Förvärvade en ny leksak.
Nja, även om den är bra och lite saknad så kommer jag nog aldrig köpa samma klocka två gånger. Du är ägare nummer fyra på forumet som har denna, kanske är det flerFörstår dig, den är bra! Du får vara snabb att slå till när jag säljer.
Blackbird? Du gillar svart va?Förvärvade en ny leksak.
Visst är det härligt?
Nog är det det. En gång i tiden bland det värre som fanns.Blackbird? Du gillar svart va?
Kul med båge! Var försiktig bara. Klockan tål mer än både du och bågen.
Fick du nån klarhet i det svarta strecket i klockan?
Nog är det det. En gång i tiden bland det värre som fanns.
Måste ha en nu.[/QUOTE
jag har enMåste ha en nu.
Blackbird? Du gillar svart va?
Avis... Skulle dock ta ett bra tag tyvärr, får se om jag kan lösa en begagnad om någon månad eller två!jag har en
Dock inte till salu. Spara och köp en ny vetja!