Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jävlar. Vafan hände? Måste ju vara närmare 35 idag!Känns lite som sommaren kom tillbaka
Bara att sätta alarmet!Imorgon ca klockan 1500.
Han jobbade på marknadsföringsavdelningen, exakt titel har jag inte koll på.Snygg gravering på låset Vet inte hans exakt titel men han jobbade med marknadsföring och var med på alla stora events som Basel. @yonsson har träffat honom ett antal gånger och har kanske en bättre beskrivning av titeln?
Hans efterföljare Sabine Kleiter är i alla fall inte lika aktiv på Instagram.
Det är ju lite som att detaljstudera Zapruder-filmen, men längst bort ser det ut som en grön U1, det kan iofs vara den gröna växten som reflekterasFrån Sinn’s insta: vilken klocka är det som står längs fram i glasmontern? Dålig bild men visst ser det ut som vita subdials?
Vad är det för märke på vattnet?Det är ju lite som att detaljstudera Zapruder-filmen, men längst bort ser det ut som en grön U1, det kan iofs vara den gröna växten som reflekteras
Vatten? Det där är väl en Jelzin?!Vad är det för märke på vattnet?
Jag är i chock!
Jag har mina kontakter Nej men jag är med i en grupp där en del sinnfantaster finns.
Ja tack!!
Jag är i chock!
Kändes på nått sätt förväntat ;-)
Jag har mina kontakter Nej men jag är med i en grupp där en del sinnfantaster finns.
Positiv chockVarför?
Positiv chock
Snyggt!!
Jag tror de träffar rätt, i alla fall hos mig! Någon som vet vad den kommer att kosta?Jag är lite kluven. Verkligen superfin och jag förstår hur de har tänkt, men för mig blir det för modernt när man väljer att ha keramisk vridring, skruvade pushers och AR, (syns inte på bilderna men det är kapsel). Hade föredragit en manuell version, då hade Erikson redan haft mina pengar. Men jag tror att Sinn gör helt rätt och att de träffar rätt. Vintagevurmare som jag själv är i kraftig minoritet bland presumtiva kunder
Ahaa, ja det var en lite konstig mix. Men manuell hade vi nog aldrig kunnat räkna med. För inte har de något manuellt verk idag? Så då skulle de säkert behöva producera nya, justerade boetter och köpa in nya verk och sätta upp en helt ny procedur och hela köret.Jag är lite kluven. Verkligen superfin och jag förstår hur de har tänkt, men för mig blir det för modernt när man väljer att ha keramisk vridring, skruvade pushers och AR, (syns inte på bilderna men det är kapsel). Hade föredragit en manuell version, då hade Erikson redan haft mina pengar. Men jag tror att Sinn gör helt rätt och att de träffar rätt. Vintagevurmare som jag själv är i kraftig minoritet bland presumtiva kunder
OJ, Den va snygg den!!!
Ahaa, ja det var en lite konstig mix. Men manuell hade vi nog aldrig kunnat räkna med. För inte har de något manuellt verk idag? Så då skulle de säkert behöva producera nya, justerade boetter och köpa in nya verk och sätta upp en helt ny procedur och hela köret.
Riktigt bra första känsla för mig, någon som vet mått?