Tror den åkte samtidigt med EZM13..
Synd. Jag tycker att Ezm10 är ett statement att man är nummer 1 på funktionsklockor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror den åkte samtidigt med EZM13..
Nej, det är väldigt vackert. Slottsmöllan i Halmstad för övrigt.Ser nästan inte ens ut som Sverige där med bron
Tack! Bra fråga, det borde man faktiskt göra.Varför äter man aldrig glass så där längre bara för att man har blivit ”vuxen” Fantastiska bilder som vanligt.
Jag vill ha det där bandet
Jag vill ha det där bandet
Galet snyggt mot cremefärgat, svart och rostfritt
Jag skulle vilja ha hela alltet =)Jag vill ha det där bandet
Galet snyggt mot cremefärgat, svart och rostfritt
Du ska bara ha och ha!Jag skulle vilja ha hela alltet =)
Frankfurt am Main under loggan.
Har de haft det tidigare?
Lite coolt faktiskt för att vara text. Hellre det än 1961-2021. Helst cleant.Frankfurt am Main under loggan.
Har de haft det tidigare?
Well spotted!Intressant förresten att det är helt nytt typsnitt på siffrorna på vridringen.
Well spotted!
Snyggt ser clean ut.
Vad tror ni den får för nummer?
159?
Aha-är det säkert en 103?Jag kanske missförstår, men det är ju en 103 så den kommer heta 103 följt av något som jag inte vet förrän imorgon efter releasen
103 St Sa J (J = jubiläum)Well spotted!
Snyggt ser clean ut.
Vad tror ni den får för nummer?
159?
Aha-är det säkert en 103?
Fint!
The 50th is back in! Jag gillar det verkligen! 50 & 60 talen hade verkligen stil! Bilar, kläder, klockor. Ja det mesta. Fan man föddes för sent!Fint!
Ja då kanske jag kan hoppas på ett rimligt pris samt ngt större volymer.
Blir stressad av limited editions.
Är det förresten bara jag som tycker att det verkar rätt många tillverkare som designmässigt tar utgångspunkt från 50/60 talet på sina nya modeller?
Jag håller med @Jamterik på samtliga punkter.Fint!
Ja då kanske jag kan hoppas på ett rimligt pris samt ngt större volymer.
Blir stressad av limited editions.
Är det förresten bara jag som tycker att det verkar rätt många tillverkare som designmässigt tar utgångspunkt från 50/60 talet på sina nya modeller?
Alltid över 30!Klockan skriker "Kör oljan. Alltid olja!!" men jag tror det blir nått ordentligare.
Den ser lättläst ut ;-)Hittade en fantastisk klocka med snyggt band på Uhrforum.de
Händer en hel del på den tavlan
Finns en kurs (15 poäng) där ett delmoment är instruktionsboken.Den set lättläst ut ;-)
Ja för fan, du tar den tredje cirkel, dividerar den med första blocket till vänster samt ställer dig på huvudet och skriker solen går upp i Öster! På det viset får du EXAKT tid, datum och bäring till postjärnan!Den ser lättläst ut ;-)
Marsch-skala på minuter och timmar. 1km på 12 minuter, 2 på 24 minuter osv, eller 5km på 1 timme, 10 km på 2 timmar. Dessutom telemeter och 24h-visning. Kul klockaHittade en fantastisk klocka med snyggt band på Uhrforum.de
Händer en hel del på den tavlan
Marsch-skala på minuter och timmar. 1km på 12 minuter, 2 på 24 minuter osv, eller 5km på 1 timme, 10 km på 2 timmar. Dessutom telemeter och 24h-visning. Kul klocka
Därför jag valde engelska på min 356:a. Jag ville inte att det skulle stå DIE på klockanTänk om man kunde få tag på länken som tydligen har funnits men jag bara har sett på en reklambild. Känns alltid lite sådär med den tyska dagskivan på tisdagar
Därför jag valde engelska på min 356:a. Jag ville inte att det skulle stå DIE på klockan