OJ, Den va snygg den!!!
Bara en heads up - officiella embargot är enligt WUS 01Sep 0900 så detta räknas som en ”läcka”.
Bra påpekande. Vet inte om Klocksnack eventuellt kan få ett argt mail från Frankfurt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OJ, Den va snygg den!!!
Bara en heads up - officiella embargot är enligt WUS 01Sep 0900 så detta räknas som en ”läcka”.
Om det nu stämmer. Tredjehandsinfo från någon som påstått sig i sin tur fått datumet från Sinn.Bra påpekande. Vet inte om Klocksnack eventuellt kan få ett argt mail från Frankfurt.
Har du fått förhandsinformation om denna? Är det denna som är limiterad?Bra påpekande. Vet inte om Klocksnack eventuellt kan få ett argt mail från Frankfurt.
Jag gillar den skarpt. Jag tycker vintagevurmande ur gärna får ha moderna inslag hellre än att bli "kopior" på vintagemodellerna.
Är det samma boett som 104?
Är väl en U1?Bild från montern igen… längst fram till höger ser obekant ut? Som att tyda UFO filmer på VHS det här.
Bild från montern igen… längst fram till höger ser obekant ut? Som att tyda UFO filmer på VHS det här.
Om de nu vill ha ett embargo till 1 september borde de kanske inte lägga ut såna bilder … . Klart, detaljerna syns inte, men det syns ju tydligt att den i mitten är en 103 med ljusa subdials och GMT bezel.Bild från montern igen… längst fram till höger ser obekant ut? Som att tyda UFO filmer på VHS det här.
Står bara ’Neuheit’ vid den ena.Det var inga fler nya som skulle visas?
Om de nu vill ha ett embargo till 1 september borde de kanske inte lägga ut såna bilder … . Klart, detaljerna syns inte, men det syns ju tydligt att den i mitten är en 103 med ljusa subdials och GMT bezel.
Nä, vi lurar i vassen...
Tycker den är väldans snygg.
Håller med, svin snygg. Vridringen är väl till för att hålla koll på en extra tidszon.Tycker den är väldans snygg.
Snygg nog för att jag ska byta bort 103 st? Njae det tror jag inte.
För en som inte orkar googla. Vridring graderad 1-12 ist för till 60. Vad är den ”till för”?
Tycker den är väldans snygg.
För en som inte orkar googla. Vridring graderad 1-12 ist för till 60. Vad är den ”till för”?
Du kan med vridningen graderad 1-12 få fram timmen i en annan tidszon, men bara i tolvtimmarsformat.Tycker den är väldans snygg.
Spännande med ryktet om ny EZM som då borde dyka(höhö) upp i oktober?Oh well, bara vänta på nästa release då, haha.
Vi håller tummarna!Spännande med ryktet om ny EZM som då borde dyka(höhö) upp i oktober?
Ser nästan inte ens ut som Sverige där med bronEftermiddagsäventyr avslutas skönt på terrassen.
Tror den åkte samtidigt med EZM13..Upptäckte nu att Ezm10 är tagen ur produktion. Den är alldeles för stor för min handled, men jag tycker att det är bland de absoluta höjdpunkterna när det kommer till teknik- och toolwatchsegmentet hos Sinn eller hos samtliga tillverkare för den delen. Kommer inte på en enda mekanisk klocka som kan mäta sig faktiskt.
Eftermiddagsäventyr avslutas skönt på terrassen.
Jodå!Varför äter man aldrig glass så där längre bara för att man har blivit ”vuxen” Fantastiska bilder som vanligt.