• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Då var man med Sinn igen

E1832514-EE30-402E-9CC4-A0DE06F1C40B.jpeg
Tack @ERIKSON URHANDEL
 
OT;
Appropå 50/60 tals flirten går B-Ling all in :)

 
OT;
Appropå 50/60 tals flirten går B-Ling all in :)


Tänk vad bra Cobra-varianten hade varit om de bara låtit bli att förstöra tavlan med att sätta dit en Cobra-logotyp.

Förresten var Sinn före Breitling med Corvette-klocka :)

956-CORVETTE_V.jpg
Skärmavbild 2021-08-31 kl. 13.58.36.png
 
Tänk vad bra Cobra-varianten hade varit om de bara låtit bli att förstöra tavlan med att sätta dit en Cobra-logotyp.

Förresten var Sinn före Breitling med Corvette-klocka :)

956-CORVETTE_V.jpg
Skärmavbild 2021-08-31 kl. 13.58.36.png
Sinn har ju en historia med klockor åt massor av bilmärken. På rak arm kan jag dra mig till minnes att jag iaf sett utöver ovan: Mazda, Audi o Hummer. Undrar hur den eran kom till och vad som hände eftersom man verkar slutat?
 
Sinn har ju en historia med klockor åt massor av bilmärken. På rak arm kan jag dra mig till minnes att jag iaf sett utöver ovan: Mazda, Audi o Hummer. Undrar hur den eran kom till och vad som hände eftersom man verkar slutat?

Finns Mercedes-Sinn också, (303). Gissar vilt att det har varit på samma sätt som flera av dagens samarbeten, dvs att respektive bilmärke har tagit kontakt för att skapa en modell möjligtvis även för de egna leden i vissa fall.
 
OT;
Appropå 50/60 tals flirten går B-Ling all in :)

Mer OT, hopplöst med 30s kronograf på B-lings Corvette och Mustang. Sinns svart/röda Corvette som @Clark Kent postade var ju läcker.
 
Mer OT, hopplöst med 30s kronograf på B-lings Corvette och Mustang. Sinns svart/röda Corvette som @Clark Kent postade var ju läcker.

Jag gillar 956, men föredrar den svarta. Ungefär samma mått som min 903 så om rätt ex dyker upp skulle det vara en kandidat tillköp. Tycker att tim- och minutvisarna är suveräna. Synd att de inte kunde avstå från att skriva ”minuten” och ”stunden”, men det kan jag leva med.

ef12d31655e8c895d8bea3315933b543.jpg
 
Vad hände? Var tvungen att ta ett samtal och när jag skulle titta igen var det alltså slut?

Det där är för jäkla dåligt. Uselt rent ut sagt. Bättre att avstå från att sända överhuvudtaget.
Inget manus öht.
717 är ju en spännande klocka men kanske lite extrem.
U50 pärlemor - mja och en leveranstid på 30 veckor- undrar om de måste fiska musslor först?
 
Tillbaka
Topp