Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe ....jag har råkat öppna ett litet extra fönster på datorn och vet inte hur jag stänger det?Preppat Youtube på TVn inför dagens show. Livskvalitet att jobba hemma i soffan ändå.
OT;
Appropå 50/60 tals flirten går B-Ling all in
Breitling Debuts Top Time Classic Cars Capsule Collection Watches | aBlogtoWatch
Although the current luxury watch market is awash with tributes to motorsports and classic cars, the vast majority of this automotive inspiration is decidedly Eurocentric. While brands like Porsche, Ferrari, Aston Martin, Bentley, and McLaren have a wide range of associated designs to choose...www.ablogtowatch.com
Preppat Youtube på TVn inför dagens show. Livskvalitet att jobba hemma i soffan ändå.
Vem sa att män inte kan multitaskaSuverän eftermiddag från 15:00 med Sinn-event på laptopen samtidigt som etapp 16 av Vueltan drar igång på tv:n
Sinn har ju en historia med klockor åt massor av bilmärken. På rak arm kan jag dra mig till minnes att jag iaf sett utöver ovan: Mazda, Audi o Hummer. Undrar hur den eran kom till och vad som hände eftersom man verkar slutat?Tänk vad bra Cobra-varianten hade varit om de bara låtit bli att förstöra tavlan med att sätta dit en Cobra-logotyp.
Förresten var Sinn före Breitling med Corvette-klocka
Sinn har ju en historia med klockor åt massor av bilmärken. På rak arm kan jag dra mig till minnes att jag iaf sett utöver ovan: Mazda, Audi o Hummer. Undrar hur den eran kom till och vad som hände eftersom man verkar slutat?
Mer OT, hopplöst med 30s kronograf på B-lings Corvette och Mustang. Sinns svart/röda Corvette som @Clark Kent postade var ju läcker.OT;
Appropå 50/60 tals flirten går B-Ling all in
Breitling Debuts Top Time Classic Cars Capsule Collection Watches | aBlogtoWatch
Although the current luxury watch market is awash with tributes to motorsports and classic cars, the vast majority of this automotive inspiration is decidedly Eurocentric. While brands like Porsche, Ferrari, Aston Martin, Bentley, and McLaren have a wide range of associated designs to choose...www.ablogtowatch.com
Mer OT, hopplöst med 30s kronograf på B-lings Corvette och Mustang. Sinns svart/röda Corvette som @Clark Kent postade var ju läcker.
Och Sinn har ju Audi design också .Tänk vad bra Cobra-varianten hade varit om de bara låtit bli att förstöra tavlan med att sätta dit en Cobra-logotyp.
Förresten var Sinn före Breitling med Corvette-klocka
Den är bara så bra! Grattis till den!
Och Sinn har ju Audi design också .
Har dessa typ av band något speciellt namn? Mycket snyggt!
hans grova canvas - prisvärda! watchwear.seHar dessa typ av band något speciellt namn? Mycket snyggt!
Schysst! Väntar på att min 556i ska komma fram, har inte fått se den i verkligheten ännu, men borde ju passa perfekt på en sådan!hans grova canvas - prisvärda! watchwear.se
Glöm inte rabattkoden KS2021 tro jag den är?
Inget manus öht.Vad hände? Var tvungen att ta ett samtal och när jag skulle titta igen var det alltså slut?
Det där är för jäkla dåligt. Uselt rent ut sagt. Bättre att avstå från att sända överhuvudtaget.