Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Världens antiklimax. Som @Clark Kent skrev, har man inget nytt att komma med så kan man lika gärna skippa att sändaLåter som jag inte missade nått
Absolut - de har gått en kurs.Det var iallafall inte dubbat från tyska. Ser det som ett stort framsteg för Sinn’s marknadsavdelning.
Kommer 2023Hade hoppats på en gräddeskär U1:a
Tack! Lägger till i CV’t nu - känd från youtube.
Hittade på nätet..
Alltså ...badass tool watch på isofrane.
Grym!
De är verkligen otroliga.Professional är den bästa U1. Dessvärre såldes de flesta på andra sidan havet...i Amerikat. Så när de dyker upp till salu är det snudd på alltid CONUS shipping och de säljer så pass snabbt att säljarna har väldigt liten anledning att behöva grotta i hur det fungerar med att skicka till Sverige.
De är verkligen otroliga.
Visst var det dom som hade ”riktig” lume också?Sen kostar de en slant också. Sällan eller aldrig under 25´ och inte ovanligt med upp till ca 30´ och till och med en bit över det.
Det är ju en färgkombination som de lätt skulle kunna ha i sortimentet.Sen kostar de en slant också. Sällan eller aldrig under 25´ och inte ovanligt upp till ca 30´ och till och med en peng över det.
Visst var det dom som hade ”riktig” lume också?
Det är ju en färgkombination som de lätt skulle kunna ha i sortimentet.
Just att allt bara är svart vitt är ju så bra.
Okej, det lilla röda gör ju sitt till
Du som har koll; var det något tekniskt som skiljde Professional mot vanliga U1?
Den som U50 vore nåt. Då hade jag byttHär är en bra genomgång på skillnaderna. Gillar verkligen den lite större logotypen.
Den som U50 vore nåt. Då hade jag bytt
Jag har nog aldrig gjort ett inlägg i denna tråd så hur jag kunde bli citerad begriper jag inte!Ur arkivet, oredigerad:
Det är så vi snärjer in dem!Jag har nog aldrig gjort ett inlägg i denna tråd så hur jag kunde bli citerad begriper jag inte!
Haha jag har inte alls koll . Men BGW9 är väl i alla fall mer lysstark än vad jag fick på min 356a (kanske borde bett om det, men jag tänkte att jag tar det som jag vet att de redan har inne...dvs samma som finns på U50 och 556)Fråga till lumeexperten @JoelD och naturligtvis till andra som har koll Vilken typ av lysmassa är vitast i kombination med blått ljus? Hm, har vi fått se ett lumefoto på 356 förresten?
Ska avnjuta videon nuNu är det officiellt hur som helst. Sinn 103 Klassik 12
Ska avnjuta videon nu
Jag vägrar!