• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

OT...
Men tänk om de kunde använt dessa 15 minuter som släktingen gjorde i vintras och gått igenom den nya.
Edit;
Bara så ingen missförstår mig;
Jag gillar verkligen Sinn som varumärke. Mina tre klockor kommer med största säkerhet aldrig lämna hemmet. Hoppas de blir bättre på rörlig marknadsföring, annars är det lika bra att låta bli. Jobba på med andra kanaler för där fungerar de utmärkt.

 
Senast ändrad:
Bra där @Skägglurk !

AB65FB10-9376-4542-94B6-DFC34FB1A28F.jpeg
 
Hittade på nätet..
Alltså ...badass tool watch på isofrane.
Grym!
B0AEB6E8-84BC-41BB-9E70-2D889D29DD50.jpeg

Professional är den bästa U1. Dessvärre såldes de flesta på andra sidan havet...i Amerikat. Så när de dyker upp till salu är det snudd på alltid CONUS shipping och de säljer så pass snabbt att säljarna har väldigt liten anledning att behöva grotta i hur det fungerar med att skicka till Sverige.
 
Professional är den bästa U1. Dessvärre såldes de flesta på andra sidan havet...i Amerikat. Så när de dyker upp till salu är det snudd på alltid CONUS shipping och de säljer så pass snabbt att säljarna har väldigt liten anledning att behöva grotta i hur det fungerar med att skicka till Sverige.
De är verkligen otroliga.
 
Sen kostar de en slant också. Sällan eller aldrig under 25´ och inte ovanligt upp till ca 30´ och till och med en peng över det.
Det är ju en färgkombination som de lätt skulle kunna ha i sortimentet.
Just att allt bara är svart vitt är ju så bra.
Okej, det lilla röda gör ju sitt till :)

Du som har koll; var det något tekniskt som skiljde Professional mot vanliga U1?
 
Visst var det dom som hade ”riktig” lume också?

Det är ju en färgkombination som de lätt skulle kunna ha i sortimentet.
Just att allt bara är svart vitt är ju så bra.
Okej, det lilla röda gör ju sitt till :)

Du som har koll; var det något tekniskt som skiljde Professional mot vanliga U1?

Här är en bra genomgång på skillnaderna. Gillar verkligen den lite större logotypen.


U1Pro1_zpsezsi2pee.jpg
 
Fråga till lumeexperten @JoelD och naturligtvis till andra som har koll :) Vilken typ av lysmassa är vitast i kombination med blått ljus? Hm, har vi fått se ett lumefoto på 356 förresten?
 
Fråga till lumeexperten @JoelD och naturligtvis till andra som har koll :) Vilken typ av lysmassa är vitast i kombination med blått ljus? Hm, har vi fått se ett lumefoto på 356 förresten?
Haha jag har inte alls koll 😅. Men BGW9 är väl i alla fall mer lysstark än vad jag fick på min 356a (kanske borde bett om det, men jag tänkte att jag tar det som jag vet att de redan har inne...dvs samma som finns på U50 och 556)

Ingen lumebild på min än nej! Sorry 😁
 
Tillbaka
Topp