Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Självklart är det så men glöm inte att vissa modeller finn redan vid släppet.Nej, men jag jobbar själv med saker med planerad release 3 år senare och det slutar ändå med vild panik i slutet och en produkt som inte är helt 100.
Kan tänka mig att produktionskedjan inte direkt suttit och ruvat på denna i 2 månader i förväg utan kanske till och med inte ens är helt klar medan de sitter på Basel och presenterar den.
Finns ju limiterade som inte säljer så bra heller U1000 S MOTHER EARTH finns fortfarande att köp i butikerna i Japan
Då är det modeller där det klaffat bättre helt enkelt, varesig det är av god planering eller bara turSjälvklart är det så men glöm inte att vissa modeller finn redan vid släppet.
Den svarta versionen av min klocka gjordes i 300 ex, tror det tog 5 år innan den sålde slutFinns ju limiterade som inte säljer så bra heller U1000 S MOTHER EARTH finns fortfarande att köp i butikerna i Japan
Vem vet, "någon" kanske glömde beställa urverken.. Tidigare 103or har haft valjoux 7750 från Eta, Concepto osv. men den nya har ett SW510.Då är det modeller där det klaffat bättre helt enkelt, varesig det är av god planering eller bara tur
NoppEn vecka senare här på köp & sälj
Och utan skyddsplast @perhog
Specialdesignad för Greenpeace hemliga gren av attackmördardykare. Så hemliga att de själva inte kände till sin existens så därför blev klockan ingen större hit.Finns ju limiterade som inte säljer så bra heller U1000 S MOTHER EARTH finns fortfarande att köp i butikerna i Japan
Den är ju fin den där, den blir bättre för varje gång jag ser den…. Måste prova vid tillfälle ;-)Den svarta versionen av min klocka gjordes i 300 ex, tror det tog 5 år innan den sålde slut
Skönt med ett seriöst inlägg ;-)
Så jävla skönt att gästen verkar kunnigare än ägarenSkönt med ett seriöst inlägg ;-)
Jag väntar ju på UX SDR E ;-)
Exakt! ”Ecru” == blekt typÄr E i modellbeteckningen de blekgula visarna, index, etc, likt på U1 S E?
Tack för den bilden. Vilken tur att den har sunburst, då behöver jag inte gräma mig över att jag inte slog till@David71 Här tycker jag att man ser att det är sunburst på tavlan.
hm dubbla negationer? Betyder det att du slog till eller inteTack för den bilden. Vilken tur att den har sunburst, då behöver jag inte gräma mig över att jag inte slog till
Tack för den bilden. Vilken tur att den har sunburst, då behöver jag inte gräma mig över att jag inte slog till
Roligt!Då lär det trilla in en 4-5 Klassik på forumet i alla fall.
4-5.. oj då fick Erikson Ur så många?Då lär det trilla in en 4-5 Klassik på forumet i alla fall.
Vilka var det som köpte då? @Marksan vet vi ju. Men övriga?4-5.. oj då fick Erikson Ur så många?