• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Vill du sälja det gröna bandet till en fattig klockentusiast?

:D

🌞

DentalAnyAfricanwildcat-size_restricted.gif
 
Make it 0 till 1... :D

Klippte den sista som Erikson skulle få in.
Reserverar mig liiiite för att den kommer vara liiiiite hög, men resonerar som så att mina övriga dinkor inte är det och att det därför är skit samma.

Sanslöst bra släpp det här!
Mina klockor ligger alla på dryga 15 mm och har aldrig stört nämnvärt. Det hör till med kronografer. Det kommer bli toppen!
 
9 veckor.
Stackare!
Det kommer nog kännas som 9 månader!

Förhoppningsvis får ni dem samtidigt jag beställer den nya EZM som visas upp då :D

1630505468169.png
Vad är det som säger att en eventuell EZM finns att tillgå direkt efter ett eventuellt släpp ? Med tanke på nyss släppte modells leveranstid och alla garanti reparationer är det väll troligare att det tar 9 år att få en ny EZM 😁
 
Jaha... Det där gick ju en aning fortare än vad jag hade hoppats...
Å andra sidan var det verkligen ett grymt släpp, denna 103 Classic 12, så det är ju inte direkt konstigt 😍

Ett stort grattis till alla er som hann knipa en!🤩

Vad ska man trösta sig med nu då... 🤔:D
 
Jaha... Det där gick ju en aning fortare än vad jag hade hoppats...
Å andra sidan var det verkligen ett grymt släpp, denna 103 Classic 12, så det är ju inte direkt konstigt 😍

Ett stort grattis till alla er som hann knipa en!🤩

Vad ska man trösta sig med nu då... 🤔:D
Finns fortfarande kvar på SINNS hemsida.. SKYNDA FYNDA 😁
 
Tillbaka
Topp