Vill du sälja det gröna bandet till en fattig klockentusiast?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill du sälja det gröna bandet till en fattig klockentusiast?
Ähhh köp en 103 Classic 12 så får du bandet på köpetVill du sälja det gröna bandet till en fattig klockentusiast?
Vem vet vad som hände nere i Geneve ?Ähhh köp en 103 Classic 12 så får du bandet på köpet
Tror förresten att det gröna bandet skulle passa perfekt på 103 grön
AHA.. du har åxå köpt enVem vet vad som hände nere i Geneve ?
Sluta mummla.. Parata ur skägget nu.. Vad har du köpt??Jag har inte köpt något
Nä jag har faktiskt inte köpt någon men var extremt frestad.Jag har inte köpt något
@ERIKSON URHANDEL skrev tidigare i tråden att det skulle gå att köpa - ser väldigt bra ut.Sluta mummla.. Parata ur skägget nu.. Vad har du köpt??
Hittar förresten inte det gröna bandet på SINNs hemsida.. Kan det vara så att det bara levereras med 103 classic 12
Jag såg det men letar man på SINNs sida finns inte det bandet.. kanske kommer om 9 veckor@ERIKSON URHANDEL skrev tidigare i tråden att det skulle gå att köpa - ser väldigt bra ut.
då saknas bar 1-2 köpare av den nya
Sluta mummla.. Parata ur skägget nu.. Vad har du köpt??
Hittar förresten inte det gröna bandet på SINNs hemsida.. Kan det vara så att det bara levereras med 103 classic 12
Make it 0 till 1...
Klippte den sista som Erikson skulle få in.
Reserverar mig liiiite för att den kommer vara liiiiite hög, men resonerar som så att mina övriga dinkor inte är det och att det därför är skit samma.
Sanslöst bra släpp det här!
Make it 0 till 1...
Reserverar mig liiiite för att den kommer vara liiiiite hög, men resonerar som så att mina övriga dinkor inte är det och att det därför är skit samma.
Mina klockor ligger alla på dryga 15 mm och har aldrig stört nämnvärt. Det hör till med kronografer. Det kommer bli toppen!Make it 0 till 1...
Det är lugnt, om du upplever den för hög så hjälper jag dig, mot rimlig ersättning, att ta hand om den!Make it 0 till 1...
Hjälpsamheten i denna tråd finner inga gränserDet är lugnt, om du upplever den för hög så hjälper jag dig, mot rimlig ersättning, att ta hand om den!
Är det inte fantastiskt så hjälpsamma folket är härHjälpsamheten i denna tråd finner inga gränser
Härlig den där - inget knussel.1 september innebär att 856 ersätter tonfisken som daglig beater
Grattis!!Make it 0 till 1...
Vad är det som säger att en eventuell EZM finns att tillgå direkt efter ett eventuellt släpp ? Med tanke på nyss släppte modells leveranstid och alla garanti reparationer är det väll troligare att det tar 9 år att få en ny EZM9 veckor.
Stackare!
Det kommer nog kännas som 9 månader!
Förhoppningsvis får ni dem samtidigt jag beställer den nya EZM som visas upp då
Perfekt!Vad är det som säger att en eventuell EZM finns att tillgå direkt efter ett eventuellt släpp ? Med tanke på nyss släppte modells leveranstid och alla garanti reparationer är det väll troligare att det tar 9 år att få en ny EZM
Finns fortfarande kvar på SINNS hemsida.. SKYNDA FYNDAJaha... Det där gick ju en aning fortare än vad jag hade hoppats...
Å andra sidan var det verkligen ett grymt släpp, denna 103 Classic 12, så det är ju inte direkt konstigt
Ett stort grattis till alla er som hann knipa en!
Vad ska man trösta sig med nu då...
För mig går det inte att lägga den i varukorgen...Finns fortfarande kvar på SINNS hemsida.. SKYNDA FYNDA
Kom inte och säg att den är slut där också, varför skriver dom inte det?För mig går det inte att lägga den i varukorgen...
För mig gick det !För mig går det inte att lägga den i varukorgen...
Låter bli att kommentera den känner jag....För mig gick det !
Valde du band?
För mig gick det !
Valde du band?