Jag köpte, först via Sinn.de men sen när den dök upp på Erikson blev det där iställetVilka var det som köpte då? @Marksan vet vi ju. Men övriga?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag köpte, först via Sinn.de men sen när den dök upp på Erikson blev det där iställetVilka var det som köpte då? @Marksan vet vi ju. Men övriga?
Grattis! Kul att du knep en!Jag köpte, först via Sinn.de men sen när den dök upp på Erikson blev det där istället
Det var 2 då saknas bara 2-3 stGrattis! Kul att du knep en!
Slog inte du till?Det var 2 då saknas bara 2-3 st
Här syns tydligt Sunburst bla
Jag hade helst velat ha utan glasbaksida och skruvade pushersDe hade gärna kunnat skippa AR för min del, samt datumet som jag påpekat tidigare. Lumad vridring hade även varit rimligt om man nu ska kunna hålla koll på en andra tidszon.
Jag hade helst velat ha utan glasbaksida och skruvade pushers
Applicerade index är väl inte första gången?Men nu får man bocka i ett par första gången-rutor
Keramisk vridring
Skruvade pushers
Applicerade index
Tyvärr fanns det inte några roliga nummer kvar. Har 44 i min 103 St C men även det var upptaget så det fick lov att bli 144. Får sikta in mig på 244 om det kommer ytterligare roliga 60-årssläpp
Inte skruvade pushers heller,, fans på SINN 103 ClassicApplicerade index är väl inte första gången?
Här kom VILL-HA nerven i rörelseHär syns tydligt Sunburst bla
Inte skruvade pushers heller,, fans på SINN 103 Classic
Det har du faktiskt rätt i. Alla utom 103 med grön tavlaHar inte alla 103 st sa skruvade?
Tror vår gode ck menade för egen delInte skruvade pushers heller,, fans på SINN 103 Classic
Men applicerade index har väl inte funnits tidigare på 103
Tror vår gode ck menade för egen del
Tror vår gode ck menade för egen del
Korrekt
Du var iallafall inte ensam om den
Vänta, du har alltså beställt en?Korrekt
Vänta, du har alltså beställt en?
då saknas bar 1-2 köpare av den nyaTrodde mitt FOMO-inlägg var glasklart
Någon kanske köpte två?då saknas bar 1-2 köpare av den nya
Haha wow, inte varje dag du köper nytt väl!Trodde mitt FOMO-inlägg var glasklart
Haha wow, inte varje dag du köper nytt väl!
Den kommer passa perfekt i din samling! Hatten av!Nix. Senast var 103 St C och det låter nog konstigt, men om jag inte hade köpt den hade jag nog heller inte köpt Klassik. För mig bildar de två en naturlig duo på något sätt, åtminstone i mitt huvud
Haha wow, inte varje dag du köper nytt väl!
Vill du sälja det gröna bandet till en fattig klockentusiast?Sen är det bonus att jag redan har en H-länk till 103 även om F-länken enligt mig kommer passa bättre till den mer svulstiga framtoningen hos Klassik.