För mig går det inte att lägga den i varukorgen...
Fort fort. KÖP KÖPFör mig gick det !
Valde du band?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För mig går det inte att lägga den i varukorgen...
Fort fort. KÖP KÖPFör mig gick det !
Valde du band?
Ja... Märkligt...
Och helst när dom är på Eriksons fyndhörna till nedsatt prisAlltså ni som kan köpa en klocka både osedd och så omedelbart. Jag behöver tänka i minst ett och ett halvt år
Där hamnar aldrig Sinn dockOch helst när dom är på Eriksons fyndhörna till nedsatt pris
Nej men ibland på pre-owned fast då är det inte senaste modellenDär hamnar aldrig Sinn dock
Där hamnar aldrig Sinn dock
Jaså, så passJo då, visst händer det och när det senast begav sig var till exempel 910 Anniversary rejält nedsatt i pris.
Har dock aldrig köpt begagnat annat än vintageNej men ibland på pre-owned fast då är det inte senaste modellen
Aj tusan, synd att man missade denJo då, visst händer det och när det senast begav sig var till exempel 910 Anniversary rejält nedsatt i pris.
Nej men ibland på pre-owned fast då är det inte senaste modellen
Det räcker med en158 är ju nästan så ny som det går
Grattis.. 9 veckors tortyr väntarSorry att jag försvann ett tag där
Lyckades till slut bli medlem i klubben för ägare av 103 Classic 12!
Aj tusan, synd att man missade den
Så vitt jag vet inte mer än att @Bezelman hjälpte en kompis med köp av en från Erikson. Skulle vara kul med en uppdatering om han känner sig nöjd nu när det har passerat lite tid
Stämmer! Han har den kvar men har använt den väldigt lite. Han är nöjd med klockan som sådan men känner att den kanske inte riktigt är rätt för honom just. Så tyvärr ligger den mest i lådan tror jag. Han skulle säkert kunna tänka sig att sälja om någon är sugen. Tror den är mer eller mindre i nyskick. En av Sinns snyggaste modeller tycker jag själv men kronografer är inte min bag dock.
Sorry att jag försvann ett tag där
Been there, done thatGrattis.. 9 veckors tortyr väntar
Så intressant. Får ta en funderare.. Väntar ju på ett annat märker (som gräver ett djupt hål) från våran hovleverantörDu får kolla med @Bezelman om hans kompis fortfarande har den kvar. Han var ju inte helt övertygad tidigare i alla fall.
Och den senaste var ren bonus.. saknas fortfarande 1 om vi ska tro på antagandet 4-5 stRekordmånga köp i tråden på så kort tid?
Grattis!!Sorry att jag försvann ett tag där
Grattis till dig med, f*n vad imponerande dag detta!Jag behövde också köpa en, från Erikson.
Nä, jag är en begköpare!@Jamterik kanske köpte den sista
Räknar nog inte med att det räcker med 9 veckor. Så kanske man blir positivt överraskad Men jobbigt blir det ju hur som helst...Grattis.. 9 veckors tortyr väntar
Oj en till.. hur många är det nu? 6 st eller... Fortsätter det så här är snart hela produktionen av SINN 103 classic 12 på KSJag behövde också köpa en, från Erikson.
Räknar nog inte med att det räcker med 9 veckor. Så kanske man blir positivt överraskad Men jobbigt blir det ju hur som helst...
Ungefär så jag resonerar också. Lika bra att ställa in sig på att det tar längre än angivna 9 veckor, tänker jagJag fick info att det kan komma att ta längre än 9 veckor eftersom jag valt ett specifikt nummer. Men iom att det ligger i den första tredjedelen av produktionen får nog ett gäng till räkna med längre leveranstid.