• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

För mig går det inte att lägga den i varukorgen... :(

För mig gick det !

Valde du band?
1630506329342.png
Fort fort. KÖP KÖP :)
 
Aj tusan, synd att man missade den 😢

Du får kolla med @Bezelman om hans kompis fortfarande har den kvar. Han var ju inte helt övertygad tidigare i alla fall.

Så vitt jag vet inte mer än att @Bezelman hjälpte en kompis med köp av en från Erikson. Skulle vara kul med en uppdatering om han känner sig nöjd nu när det har passerat lite tid :)

Stämmer! Han har den kvar men har använt den väldigt lite. Han är nöjd med klockan som sådan men känner att den kanske inte riktigt är rätt för honom just. Så tyvärr ligger den mest i lådan tror jag. Han skulle säkert kunna tänka sig att sälja om någon är sugen. Tror den är mer eller mindre i nyskick. En av Sinns snyggaste modeller tycker jag själv men kronografer är inte min bag dock.
 
Jag fick info att det kan komma att ta längre än 9 veckor eftersom jag valt ett specifikt nummer. Men iom att det ligger i den första tredjedelen av produktionen får nog ett gäng till räkna med längre leveranstid.
Ungefär så jag resonerar också. Lika bra att ställa in sig på att det tar längre än angivna 9 veckor, tänker jag :)
 
Tillbaka
Topp