Snyggt! Fine-länken är fin och sitter jävla bekvämt om man får till en bra anpassning:
Ja, den sitter verkligen grymt behagligt! Var det första jag slogs av när jag testade den första gången.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Fine-länken är fin och sitter jävla bekvämt om man får till en bra anpassning:
Att bytlånas är ju ingen dum idé!Haha, nu har du fått upp tempot på flippandet Du och @Moorflax kanske skulle bytlånas varje vecka
Det hade jag gärna gjort! Hur gör man dock om man råkar typ repa den eller något?Att bytlånas är ju ingen dum idé!
Om man är flera Sinnister som postar frekvent här så ser jag ingen anledning till att inte bytlånas ibland.
Jag kan absolut tänka mig att låna ut min U1:a om någon är sugen att testa.
Hederssak tänker jag.Det hade jag gärna gjort! Hur gör man dock om man råkar typ repa den eller något?
Då blir det spöstraff och ett högt pris på tvångsköpetDet hade jag gärna gjort! Hur gör man dock om man råkar typ repa den eller något?
Låter ju kul, skulle gärna prova det med någon här.Hederssak tänker jag.
Jag och @Yoko bytlånas ju nu. Tänker att min klocka är ju till för att användas.
Skulle det däremot inträffa en olycka med riktigt ding eller något knasar med urverket så får en ta det då. Beror lite på vem man är och hur relationen till klockan och personen är.
Personligen så tycker jag bara det känns roligt att lånas med en klockvän, även om vi inte känner till varandras livshistoria.
Mm. Nu bor vi relativt nära varandra eller åtminstone kan vi enkelt mötas upp centralt. Så det är klart att spelar in.
Jag lade med en notering om att jag var intressad av läder också när jag gjorde beställningen sen mailade jag fram och tillbaka om olika förslag och pris, sen gjorde jag en extra betalning på deras sida med order nr som referens. Fick allt i samma order.Vafan!
Ja, gillar den med arabiska index. Är ju lite vän av ordning, och vän av ordning anser att jag behöver en klocka till. Kör ju stavindex på både min Carrera och Squale. Det är stavindex på Speedyn, det är stavindex på min Seiko och så även på min gamla Omega. Vän av ordning skulle ju kört på en vanlig 556. Men jag känner mig lite rebellisk, vill så gärna vara vän av oordning, så jag får väl beställa en ny...
Ni som vet, hur gör man för att beställa separat läder via Sinns hemsida? Har förstått det som att flera gjort det, men lyckas inte navigera mig fram på deras sida..
Bor man nära som ni så är det klart att man måste prova en sån här grejMm. Nu bor vi relativt nära varandra eller åtminstone kan vi enkelt mötas upp centralt. Så det är klart att spelar in.
Men för mig känns det fantastiskt att kunna bära en klocka flera dagar. Verkligen få känna på den. Speciellt om den varit intressant sedan innan. Det är ju en process det där
Och klockan omvärderas hela tiden. Pros and cons.
Inte mycket negativt på det utlåtandet kan jag tänka mig.Kommer köra denna hela veckan för att riktigt känna på den. Sen ett utlåtande om positivt och negativt
Nä de blir lite svårt. Men har 2-3 småsaker att påpeka iafInte mycket negativt på det utlåtandet kan jag tänka mig.
Ge oss lite första intryck då, snabbt bara.Nä de blir lite svårt. Men har 2-3 småsaker att påpeka iaf
Jag gillar den skarpt! Resten av utlåtandet får ni på söndag när den fått en hel vecka på handleden.Ge oss lite första intryck då, snabbt bara.
Hehe, samma här, vet inte vad det har blivit med mig, så fort jag får hem en klocka så är det enda jag kan tänka på att sälja den och köpa en annan.Jag gillar den skarpt! Resten av utlåtandet får ni på söndag när den fått en hel vecka på handleden.
Vilket är mkt för mig som ibland skiftar klocka 2 ggr per dag
Du kommer bli som @Jaggis hahaHehe, samma här, vet inte vad det har blivit med mig, så fort jag får hem en klocka så är det enda jag kan tänka på att sälja den och köpa en annan.
Marathon SAR var den första automatiska klockan jag kikade på när intresset för klockor föddes. Gillade stuket och att den såg ut att klara allt. Man behöver en beater.Denna när jag är ute bland folk och tar det lugnt. Sedan när jag kommer hem och hänger med kidsen åker TSAR:en på
Jävligt häftig denna 356:a "Roberto".
Älskar den brun/svarta tavlan och dem vita sub dials. Vet inte om det är för att jag lånat den av @Yoko eller om det är själva modellen. Men jag känner mig väldigt försiktig med den. Tänker på att det sitter ett 7750 i den och det är många delar. Tänker på servicekostnader etc. Den klarar 10 bar men jag skulle inte våga duscha med den.
Och detta mina kära Sinnisters är varför att bytlånas är en jäkligt bra idé (för mig).
För det kommer nya tankar efter en vecka, nya funderingar. Och min stil, mina preferenser blir tydligare.
Jag gillar Quartz. Ganska mycket. Det visste jag inte för 2 veckor sedan. Men jag märker att det är väldigt skönt att sätta på sig TSAR:en när jag är hemma. För det finns ingen oro att en pansarvagn ska kunna ta skada av barnens mjuka men hårdhänta händer. Nåväl. Blev typ en novell detta, men jag är Föräldrarledig så...
Tudilu
Bead blasted har plexi som standard och satinized har safir som standard om jag har uppfattat det rätt. Den förstnämnda är klart tuffast356r är inte så dumma
Det var lite det jag gillade med @AdrianOs 103:a. Den är lite större än 356 men ändå inte för stor.
Sedan är ju plexi-356 beadblestad också. Tufft värre!
För det är väl plexi på dessa?
Ja den tjocka kanten där siffrorna blir förvrängda när man kikar från sidan... Magisk!Bead blasted har plexi som standard och satinized har safir som standard om jag har uppfattat det rätt. Den förstnämnda är klart tuffast
Ja, visst är det något speciellt med detJa den tjocka kanten där siffrorna blir förvrängda när man kikar från sidan... Magisk!