Gött! Den förtjänade du.Ja, visst är det något speciellt med det
Riktigt nöjd med det här köpet förresten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gött! Den förtjänade du.Ja, visst är det något speciellt med det
Ja, visst är det något speciellt med det
Känns bra att det var jag som linkade ihop er.Gött! Den förtjänade du.
Tack, det blev en cool duo och det ska mycket till för att jag ska släppa någon av demGött! Den förtjänade du.
Det är ok. För några veckor sedan var det nån tomte som postade en bild på Rolex utan någon tysk nånstans.E det okej att jag lägger upp en (swiss made) med en tysk i bakgrunden....
Ja, vad var det för krumsprång egentligen???Det är ok. För några veckor sedan var det nån tomte som postade en bild på Rolex utan någon tysk nånstans.
Haha krumsprång?! Det uttrycket har jag inte hört sen min gammelmormor levdeJa, vad var det för krumsprång egentligen???
Galet...Det är ok. För några veckor sedan var det nån tomte som postade en bild på Rolex utan någon tysk nånstans.
Den där är så djävulskt läcker!Bär en 103 idag. Mysig!
Ja, det är den onekligen. Jag vet faktiskt inte säkert vad den listade på men gissar runt €2000 - €2200 2015. Den kom aldrig på länk utan på läder och nato. Har för mig att någon skrev att Erikson Urhandel hade en kvar någon gång i våras/försommar.Den där är så djävulskt läcker!
Vad var/är listpriset på den?
Finns så mycket konstigt folkGalet...
SexiPlexi kallar jag detJa den tjocka kanten där siffrorna blir förvrängda när man kikar från sidan... Magisk!
Det var faktiskt ett ganska bra pris för en så snygg och limiterad klockaJa, det är den onekligen. Jag vet faktiskt inte säkert vad den listade på men gissar runt €2000 - €2200 2015. Den kom aldrig på länk utan på läder och nato. Har för mig att någon skrev att Erikson Urhandel hade en kvar någon gång i våras/försommar.
[Edit] Efter lite googlande så ser det ut som att list var €1990 när den släpptes i augusti 2015 [/Edit]
Men vad väntar du på då?Eriksons hade en kvar i maj/juni, låg så vacker och åtråvärd där i montern
Det är silicon, dvs skönt att bära men drar till sig damm å smuts. Rött torde maskera det betydligt bättre än t.ex svart.Ni som kör Sinns rubber strap....kommentarer?...har jag förstått det rätt att det finns 2 olika spännen? Jag funderar om jag ska köra en röd till min UX - @Moorflax brukar tjata om det hela tiden.
Det är silicon, dvs skönt att bära men drar till sig damm å smuts. Rött torde maskera det betydligt bättre än t.ex svart.
Två olika spännen finns. Ett stort viklås och ett mindre butterfly.
Du SKA ha ett rött gummi på den där!Ni som kör Sinns rubber strap....kommentarer?...har jag förstått det rätt att det finns 2 olika spännen? Jag funderar om jag ska köra en röd till min UX - @Moorflax brukar tjata om det hela tiden.
Jag har bara provat det i butik. Inte burit det en längre stund. Vet inte hur de blir med värmen.Tack!
Antar att det är individuellt...men blir det lätt fuktigt på huden? (dvs antar att det inte andas så bra). För- o nackdelar med det stora viklåset vs butterfly?...förutom att den ena är större än den andra...
Det är ett ord vi använder alldeles för sällanHaha krumsprång?! Det uttrycket har jag inte hört sen min gammelmormor levde
Jag gillar gamla ord och uttryckDet är ett ord vi använder alldeles för sällan
Härligt retro, eller kalla det vintage
I början tyckte jag det var svetttigt men efter ett blev det alldeles som mättat.Jag har bara provat det i butik. Inte burit det en längre stund. Vet inte hur de blir med värmen.
Fördelen med det stora låset är att det känns gedignare. Känns som de ska mycket till för att det ska lossna av sig självt.
Det mindre är ju mer diskret. Men jag tycker att det känns lite labilt. Svårt att sätta fingret på varför det känns så.
Tänker ett kosläpp där djuren gör krumsprång.Jag gillar gamla ord och uttryck
Vill minnas att det är synonymt med glatt skuttande eller liknande.
Hmmm... En sån blå med skavt mörkbrunt läder samt viklås?Det var faktiskt ett ganska bra pris för en så snygg och limiterad klocka
Såg en på eBay häromdagen som låg ute för drygt 30, lite väl häftigt kanske?
Eriksons hade en kvar i maj/juni, låg så vacker och åtråvärd där i montern
Där har vi det. Definitionen!Tänker ett kosläpp där djuren gör krumsprång.
Silikon torde ju mättas när det "torkar" med tiden.I början tyckte jag det var svetttigt men efter ett blev det alldeles som mättat.
Måste väl finnas nåt medel för att hålla efter dessa gummin?
Tänker ett kosläpp där djuren gör krumsprång.
Ni har helt rätt på min ära.Där har vi det. Definitionen!
Flourtanten eller vem det nu är som brukar titta förbi folks hem med en oväntad summa pengarMen vad väntar du på då?