Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan!Först till kvarn får denna. (Powerbank)
Krav: Måste äga en Sinn
Endast avhämtning i Stockholm.
Snyggt!Korspostar denna.
Har du köpt extrautrustning till U1:an?Korspostar denna.
Först till kvarn får denna. (Powerbank)
Krav: Måste äga en Sinn
Endast avhämtning i Stockholm.
Inte alls sen.Den skulle bli fin jämte min ökända Sinn-penna Vill ha, och bor i Sthlm, men är säkert för sent ute?
Blev sjukt stiligt det där! Välkommen till tråden och grattis till ett finfint köpBlev med en 104 idag, efter lite Klocksnack deals på köp och sälj
första jag gjorde efter affären var att gå och köpa/montera deras obehandlade läderband.. så jävla nöjd!
måste också påpeka att Erikson Urhandel i Sumpan kan vara den bästa klockaffären när det kommer till kundbemötande i hela Sthlm (egen åsikt)
frågor på det?
Ohhh! Trevlig!Sinn lanserar EZM 1.1 , en LE av 500 exemplar för att fira 20-års jubileum av EZM1.
"Ohhh! Trevlig!
Fattar jag det rätt om det här är första klockan dom använder det här moddade Valjoux 7750 verket i (SZ01)? Kostar en slant dock...
Välkommen till sinnisterhörnan! Snyggt läder! Och jag håller med om @ERIKSON URHANDEL , bästa kundbemötandet i staden!Blev med en 104 idag, efter lite Klocksnack deals på köp och sälj
första jag gjorde efter affären var att gå och köpa/montera deras obehandlade läderband.. så jävla nöjd!
måste också påpeka att Erikson Urhandel i Sumpan kan vara den bästa klockaffären när det kommer till kundbemötande i hela Sthlm (egen åsikt)
frågor på det?
Jag är så sjukt nyfiken att klämma på en 104! Mycket snyggt!Blev med en 104 idag, efter lite Klocksnack deals på köp och sälj
frågor på det?
Se där ja! Najs! Bättre med en tvillingSinn än en tvillingTissot. Du får skaffa en till dig själ med.Åt kvällsmat på spizy hot (rekommenderas icke) med sonen.
Oj vad det lyser om den klockan!
Vilken närvaro! Önskar jag hade en
Vackert!Åt kvällsmat på spizy hot (rekommenderas icke) med sonen.
Oj vad det lyser om den klockan!
Vilken närvaro! Önskar jag hade en
Lätt att vänja sig vid och svår att lägga ifrån sigFortsätter att ha 556an på länk och sitter på varje dag nu. Men börjar sakna mina andra klockor. Hoppas jag kan hålla mig till söndag så de blir en vecka i sträck.
Vad läcker den är i solljuset
Hmm, den är rätt fin med vit tavla ocksåLånar denna lite också
Avundas er som kan bytlåna sådärLånar denna lite också