Yeah!! Grattis!Ooooops...! Med i klubben igen. Man kan inte va sinn(es)lös för länge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yeah!! Grattis!Ooooops...! Med i klubben igen. Man kan inte va sinn(es)lös för länge.
Snyggt! Grattis.Ooooops...! Med i klubben igen. Man kan inte va sinn(es)lös för länge.
Ingen dålig comeback heller, snyggt!!Ooooops...! Med i klubben igen. Man kan inte va sinn(es)lös för länge.
När @Yoko posta bild på sin häromdagen och det snackades om Eriksons sista i butiken, så fick det vara nog.Ingen dålig comeback heller, snyggt!!
Du var och knep den alltså! Grattis!Ooooops...! Med i klubben igen. Man kan inte va sinn(es)lös för länge.
Tror det går "fort". Fyra veckor för att hantera service hos dem skulle jag gissa på.Hänger på Erikssons, lämnade in min UX - de ska skicka det till Sinn för prisförslag/goodwill....vi får se vad de säger.
Skönt som fan att jag slapp betala frakten! Riktigt snyggt hanterat @ERIKSON URHANDEL !
Det tråkiga är väl väntetiden...
Ooooops...! Med i klubben igen. Man kan inte va sinn(es)lös för länge.
Det är en synnerligen lyckad LE, sjukt fin och jag hade köpt den alla dagar i veckan om jag hade möjligheten!Du var och knep den alltså! Grattis!
Det är nog utan tvekan den Sinn jag tycker är finast
Otroligt trevligt bemötande där inne.Hänger på Erikssons, lämnade in min UX - de ska skicka det till Sinn för prisförslag/goodwill....vi får se vad de säger.
Skönt som fan att jag slapp betala frakten! Riktigt snyggt hanterat @ERIKSON URHANDEL !
Det tråkiga är väl väntetiden...
Tack så mycket! Ja den är inte dum alls. Det blåa växlar mellan svart och djupt blå nyans. Riktigt levande!Du var och knep den alltså! Grattis!
Det är nog utan tvekan den Sinn jag tycker är finast
Yeah!! Grattis!
Tusen tack! Det skulle ju blivit en vanlig 103 st sa egentligen, men fick en för bra deal för att säga nej.Snyggt! Grattis.
Haha tack så mycket! 481 heter min. Så verkligen en av de sista. Känns gött å ha en Sinn igen!Stort grattis @Wydestream! Den var du värd . Och kul med minst två av 500 på forumet
Det är en synnerligen lyckad LE, sjukt fin och jag hade köpt den alla dagar i veckan om jag hade möjligheten!
Den får förhoppningsvis stanna inom KS nu! Du får köpa den när det är dags att flippa. Haha.Grymt kul att du tog hem den till KS!
Grattis, förbaskat snygg den där! Du hann föreOoooops...! Med i klubben igen. Man kan inte va sinn(es)lös för länge.
Tack så mycket! Jaa den växer och jag tror den får stanna länge. Men det har man ju sagt förr, innan man flippat månaden senareGrattis, förbaskat snygg den där! Du hann före
Du ska veta att jag är sugen! Men behåller du den tillräckligt länge så kanske det kan bli så ocksåDen får förhoppningsvis stanna inom KS nu! Du får köpa den när det är dags att flippa. Haha.
Då är din trio komplett!Du ska veta att jag är sugen! Men behåller du den tillräckligt länge så kanske det kan bli så också
Ja, verkligen!Då är din trio komplett!
Ska försöka montera på ett mörkbrunt läder senare idag. Se om det är en hit. Senast jag försökte plocka bort en sinnlänk så satt det som berget. Omöjligt att få av.
Spännande! Ja, det kan ibland vara ganska tålamodsprövande att få av länken från Sinn:s som saknar lugholes. En av få saker som jag saknar på 103...Ska försöka montera på ett mörkbrunt läder senare idag. Se om det är en hit. Senast jag försökte plocka bort en sinnlänk så satt det som berget. Omöjligt att få av.
Sinn-Samstag!
Tysk dagskiva också, det är ju så rätt det kan bli