• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

:)
20211001_125304-01.jpeg

Välkommen tillbaka ner i Sinn-träsket :) 556A/656 + F-länk = Grym kombo!

@Clark Kent Var det ett Sinn bund med i lådan till 256:an när du hade den? Bundet som jag har ser inte så kul ut och undrar om inte det inte bytts ut någonstans på vägen🤔 Det är hur som inte SInn brandat på något sätt...

Onekligen! Hur i hela friden fick du för dig att sälja den!?:eek: Även om jag såklart så här i efterhand är tacksam att du gjorde det😍 Jag vet... Gräset är alltid grönare på andra sidan etc;)

Olycklig kombo av att jag ännu inte hade upptäckt fullt ut att jag främst är en vintagekille samt att jag var inne på nästan bara +40mm. Så en massa tok i kombination helt enkelt ☺️

Har spikat nya förvaringen och det blir 15 platser. Så nu blir det bara fyra till Sinn, efter det är det stopp så nu gäller det att tänka sig för 🌞

Olycklig kombo av att jag ännu inte hade upptäckt fullt ut att jag främst är en vintagekille samt att jag var inne på nästan bara +40mm. Så en massa tok i kombination helt enkelt ☺️

Har spikat nya förvaringen och det blir 15 platser. Så nu blir det bara fyra till Sinn, efter det är det stopp så nu gäller det att tänka sig för 🌞
Vad blev det för förvaring?

De ser vansinnigt stabila och bra ut. Skall bli spännade att se vad du tycker sen. Hur lång tid tar en custombeställning?

Just nu väntar jag på att rätt väska ska komma hem och sen är det ett par detaljer till som ska falla på plats. Men jag har inte uppfattat det som att det är någon större väntetid, men jag har faktiskt inte frågat slår det mig nu :)

@rambo_amadeus

0-postare vilket inte är så vanligt, så lite extra vaksamhet är på sin plats om det är så att du är intresserad.

EDIT: Och rätt så trackad på ena bandhornet såg jag nu när jag tittar lite närmre på bilderna. Det var visst inte så mycket till tips trots allt :)

@rambo_amadeus

0-postare vilket inte är så vanligt, så lite extra vaksamhet är på sin plats om det är så att du är intresserad.

EDIT: Och rätt så trackad på ena bandhornet såg jag nu när jag tittar lite närmre på bilderna. Det var visst inte så mycket till tips trots allt :)

Tack ändå för att du hade mig i åtanke :) du får gärna skriva om något mer kommer upp.

Tillbaka
Topp