Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En Sinnrelaterad försändelse är på ingång idag Vad kan det vara, kanske ni tänker? Det får ni veta ikväll eller kanske imorgon. Cliffhanger Det börjar på E eller M, om ni så vill. Här kommer en före-bild så länge
Helt korrekt iakttagelse. Det blir skrikigtTänkte köpa till ett gummi till min U2.
Vilken färg? Är inne på rött ...men blir det lite för skrikigt?
Aha!... Så det var du som han knipa den framför näsan på mig Grattis!!En Sinnrelaterad försändelse är på ingång idag Vad kan det vara, kanske ni tänker? Det får ni veta ikväll eller kanske imorgon. Cliffhanger Det börjar på E eller M, om ni så vill. Här kommer en före-bild så länge
Tänkte köpa till ett gummi till min U2.
Svart blir bara så sjukt tråkigt efter användning ett tag. Glansigt.Jag tycker att du ska köpa det svarta gummit med det stora viklåset, kommer bli helrätt.
Svart blir bara så sjukt tråkigt efter användning ett tag. Glansigt.
Jo det blir skrikigt! Men det ser fortfarande br ut!Tänkte köpa till ett gummi till min U2.
Mja, tror du är lite fel ute, riktigt så fancy är det inteAha!... Så det var du som han knipa den framför näsan på mig Grattis!!
Vilka förväntningar jag skruvat upp märker jag, det är lite mer blygsamt faktisktBra kap...misstänker att det kommer två siffror efter
Är lite inne på grönt faktiskt.Jo det blir skrikigt! Men det ser fortfarande br ut!
Annars funkar ju grönt väldigt bra!
Är lite inne på grönt faktiskt.
Eller så gör jag som du - köper alla.Grönt är skönt, så det är ett bra val det med. Skulle säga att det är något mörkare än på produktbilden vilket för mig bara gör det ännu snyggare.
Däremot så skulle jag säga att det svarta gummit snarare blir matt än glansigt efter mycket användning. Här är ett försök till jämförelse.
Eller så gör jag som du - köper alla.
Ber om ursäkt för sent svar, men jag var lite upptagen igår ...
Helt rätt, jag hade en Sinn 6060 i ca ett halvår. Hade jagat en rätt länge men lyckades hitta ett fint ex på K&S våren 2015. Tyvärr blev den inte så långlivad, för min högsta chef blev så avundsjuk att jag fick lov att sälja den till honom på hösten samma år ...
En mycket trevlig klocka, precis som alla andra i Financial District-serien. Den här hade trippla tidszoner:
Tunn och smidig med en grym antireflexbehandling (se bilder nedan). Även lite snygg sunburst från urtavlan. Länken är också mycket trevlig, förutsatt att du får den att passa då den saknar mikrojustering. Mitt exemplar gick perfekt också, med en avvikelse på ca +0,5 spd, vilket min chef två år senare intygar är fallet fortfarande.
- Vanlig
- 24-timmars med separat visare som ställs via kronan.
- En till 12-timmars i intern vridring med entimmarshack. Ställs med den vänstra kronan och avläses med den vanliga timvisaren.
Lite bilder på det kanske ...?
Rätt OK AR som sagt ...
Smidigt lås.
Frankfurtbörsens symboler på rotorn.
Godkänd låda. Följer med både länk och läder.
Och jag la ett brev på lådan idag. Destination Leiden.Vilka förväntningar jag skruvat upp märker jag, det är lite mer blygsamt faktiskt
Åh, tusen tackOch jag la ett brev på lådan idag. Destination Leiden.
Sorry att de dröjt, har inte bott hemma på tre veckor.Åh, tusen tack
Någon mer som vill gissa innan jag avslöjar vad det är?En Sinnrelaterad försändelse är på ingång idag Vad kan det vara, kanske ni tänker? Det får ni veta ikväll eller kanske imorgon. Cliffhanger Det börjar på E eller M, om ni så vill. Här kommer en före-bild så länge
Någon mer som vill gissa innan jag avslöjar vad det är?
Ytterligare ledtråd:
Jag kan ju knappast klagaSorry att de dröjt, har inte bott hemma på tre veckor.
Gillar gissningenHm, ser ju ut som en länkbox. Men M eller E? Passar ju varken på fine-link eller h-link
Visa nu! Sluta lek med oss.Gillar gissningen
Gillas å det grövsta!För mig den snabbaste affären från att se att en klocka är till salu till att jag har den på armen Stort tack @Sistakvarten!
BAM! (Inte den bästa bilden i världen, sorry...)
Hahaha vafan....För mig den snabbaste affären från att se att en klocka är till salu till att jag har den på armen Stort tack @Sistakvarten!
Skaplig vinst för @SistakvartenFör mig den snabbaste affären från att se att en klocka är till salu till att jag har den på armen Stort tack @Sistakvarten!
Han kanske sålde för 550 krSkaplig vinst för @Sistakvarten