Nja....Ja du kommer ju börja skona dina klockor istället då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja....Ja du kommer ju börja skona dina klockor istället då
Är extremt vänsterhänt och av gammal vana alltid burit på högern.@Dr. D bär på höger. Har nog aldrig frågat varför dock.
Jag vill ha en sådan som sommar och båt -klocka. Som tur är tror jag den är liiite för stor så jag ligger lågt.Har koll på tidvattnet med 240stgz medans jag ståndsmässigt dricker frukostkaffe i fotölj med havsutsikt.
Den är mindre än man tror, bärs klart mindre än min U1SE…Jag vill ha en sådan som sommar och båt -klocka. Som tur är tror jag den är liiite för stor så jag ligger lågt.
Tror den känns riktigt bra på armen den där rackarn.Den är mindre än man tror, bärs klart mindre än min U1SE…
Håller med. Övertygad om att @R.Capac behöver en.Tror den känns riktigt bra på armen den där rackarn.
Jag vill inte förstöra klockglädjen här, delar i allra högsta grad i den, men ändå ... Titta på ettåringen istället! Innan man vet det är de 18 och flyttar ut, och man undrar var tiden har tagit vägen. Säger en liiite frustrerat pappa till en 18 åringOm jag har koll på vad ettåringen gör? Inte det minsta. Jag sitter och beundrar brun sunbursttavla
Wow, den var ju sjukt snygg240C var en kul L.E.
Kom på jättebundet - likadan som till 856B.
OT, men min dotter ska gifta sig...hur faaaaan gick det till?? Jag är ju fortfarande 25....isch....Jag vill inte förstöra klockglädjen här, delar i allra högsta grad i den, men ändå ... Titta på ettåringen istället! Innan man vet det är de 18 och flyttar ut, och man undrar var tiden har tagit vägen. Säger en liiite frustrerat pappa till en 18 åring
Exakt! Jag är bara en extrem erfaren 25-åring också!OT, men min dotter ska gifta sig...hur faaaaan gick det till?? Jag är ju fortfarande 25....isch....
100 ex...Wow, den var ju sjukt snygg
Ja, den är grym! Skulle kunna tänka mig en sådan också…240C var en kul L.E.
Kom på jättebundet - likadan som till 856B.
Ser fin ut!Fick min perlmutt idag! Sååå nöjd. Tavlan är tack och lov betydligt mer nedtonad och diskret än många bilder på nätet visar. De flesta tenderar att fota den när den är som mest färgskimrande, men det är den bara i vissa vinklar och ljus. För det mesta går den mellan svart och mörkt vinrött.
Tack!Ser fin ut!
Grattis!
Grattis, superfin. Monterade index, nodate och den urtavlan gör den till en 556-favorit.Fick min perlmutt idag! Sååå nöjd. Tavlan är tack och lov betydligt mer nedtonad och diskret än många bilder på nätet visar. De flesta tenderar att fota den när den är som mest färgskimrande, men det är den bara i vissa vinklar och ljus. För det mesta går den mellan svart och mörkt vinrött.
Tack! En klocka mindre att ställa datum på - skönt!Grattis, superfin. Monterade index, nodate och den urtavlan gör den till en 556-favorit.
Kul. Grattis!Fick min perlmutt idag! Sååå nöjd. Tavlan är tack och lov betydligt mer nedtonad och diskret än många bilder på nätet visar. De flesta tenderar att fota den när den är som mest färgskimrande, men det är den bara i vissa vinklar och ljus. För det mesta går den mellan svart och mörkt vinrött.
7750 är bara bäst. Kan fortfarande medvetet skaka på armen för att känna rotorn vobbla runtSitter och samlar ihop mod för stt skicka 104an på spa, roterar klockor på armen som en karusell. Just nu 103 an. Om jag verkligen gillar något med både denna och den andra 103an så är det verkets ljuva vibrationer! Mer 7750 åt folket!
Samma här .7750 är bara bäst. Kan fortfarande medvetet skaka på armen för att känna rotorn vobbla runt
Helt fantastiskt att denna pjäs bygger på en modifierad 7750.
Alla som säger att 7750 är ett simpelt verk har fel
Dette er den cooleste SinnKlämde på denna under ett Sinn event hos Richard (Erikson Urhandel) och det är en modell jag gick igång på...