Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pluspoäng för att du plockar upp gamla guldkorn i trådenDette er den cooleste Sinn
OT men det här är så jäkla bra;Helt fantastiskt att denna pjäs bygger på en modifierad 7750.
Up Close: IWC Il Destriero Scafusia Grand Complication | SJX Watches
The landmark watch of 1993.watchesbysjx.com
Datumet på den är också väldigt bra
Du är ruggigt mäktig!Som jag saknat tysk dagskiva. Men trodde ärligt att det skulle kännas ”mäktigare”
Jag vet men tänkte på klockanDu är ruggigt mäktig!
Jag har en Mido, alltså en schweizare, med tysk dagskiva. Det tycker jag är en smula förvånande eftersom Mido HQ ligger i Le Locle där det officiella språket med stor marginal är franska. Nåja, det finns säkert en logisk förklaring som jag missat.Som jag saknat tysk dagskiva. Men trodde ärligt att det skulle kännas ”mäktigare”
Nu vet jag inte ålder etc på den men förr var det inte ovanligt med lokalt anpassade dagskivor. Till och med för så liten marknad som den svenska.Jag har en Mido, alltså en schweizare, med tysk dagskiva. Det tycker jag är en smula förvånande eftersom Mido HQ ligger i Le Locle där det officiella språket med stor marginal är franska. Nåja, det finns säkert en logisk förklaring som jag missat.
Den borde vara given på julafton ? (Dag 358 på året)358 dag idag.
Ah, coolt!Nu vet jag inte ålder etc på den men förr var det inte ovanligt med lokalt anpassade dagskivor. Till och med för så liten marknad som den svenska.
Till och med det stora fina märket erbjöd sånt.Ah, coolt!
Oj, blir alltid konfunderad när folk refererar till veckonummer men dagnummer är nog snäppet värre!Den borde vara given på julafton ? (Dag 358 på året)
Då fick man lära sig något nytt idag.Till och med det stora fina märket erbjöd sånt.
Jag är inte helt övertygad. Lite häftigt såklart men tycker inte å eller ö blir snyggt rent ”typografiskt”
Avslutad - Rolex Daydate 18239
Hej, Säljer en Rolex 18239 med svart tavla och svensk-dagtavla. Tillverkningsår är 1995 w serie. Gångreserv på 46h. Klockan var på service Jan 2020. Tillbehör: Klockan kommer med Servicekvitto, serviceetui, box, en Italiensk dagtavla. Länken består av 21 länkbitar plus spänne. Byte: Kan...klocksnack.se
Den är snygg, men inget för mig! Tack och lov!! Funderar på vad som ska bli min nästa, kan bli en U....Andra smekmånadsdagen.
Det vore en skräll. Jamterik med U…Den är snygg, men inget för mig! Tack och lov!! Funderar på vad som ska bli min nästa, kan bli en U....
U-serien är grym. Kanske en av de tooligaste klockorna som gjorts.Den är snygg, men inget för mig! Tack och lov!! Funderar på vad som ska bli min nästa, kan bli en U....
Var tvungen att testaHänder tyvärr ofta på min h-länk till 756
Häftigt!Hade en fantastisk tripp till Tyskland i påsk och tänkte att man kanske skulle passa på att besöka Sinn.. Rekommenderas! De har i princip alla modeller för provning
Och ja, jag kunde inte låta bli.. Souvernirer är ju kul
Ja, jag köpte ju "bara" en av den orsaken tur att de är med ibland..Häftigt!
Finns bara ett sätt att jag skulle komma därifrån utan att ha lagt en hel förmögenhet…
Ta med frugan '
Sitter och samlar ihop mod för stt skicka 104an på spa, roterar klockor på armen som en karusell. Just nu 103 an. Om jag verkligen gillar något med både denna och den andra 103an så är det verkets ljuva vibrationer! Mer 7750 åt folket!
Uncle Seiko till Sinn 356?Inget är som väntans tider,tur man har fin ur.
Svar ja.Uncle Seiko till Sinn 356?
Cool!Svar ja.