• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Jag är sen nåt halvår?
Och jag sedan 18 december.
Hmm, intressant.. går som sagt inte svara på mailet man får så vet inte vad de menar med ”min region”. Första gången blev jag nekad då jag satt med VPN (vilket är förståeligt, miss från min sida). Men i övrigt ska det inte vara några konstigheter med uppkopplingen. Ska testa igen och se vad de säger. Ska även prova via mobilen.

Ska nog byta i morgon....frågan är bara till vad....
16511790508392505674407625974345.jpg

Läste i en annan tråd där dom diskuterade Sellita sw200 urverk. Där fanns en länk till en sida där de nio bästa klockorna med detta urverk presenterades.
Kolla in nr 1!
Vi tittar på en annan klocka med samma verk. Köpfingret har hovrat många gånger över titanvarianten som bör placeras in under MPP(mycket prisvärd pjäs).
99BD09A2-142F-44C2-AF72-D3AE8346043B.jpeg

Senast ändrad:
Underskattade klockor dock! Certina gör mycket prisvärda ur. Jag är lite förälskad i denna (fast på gummi såklart):

C036.407.16.050.00_nato_SLD.png

Jag hade en sådan och jag föll aldrig riktigt. Dels var den för stor för mig (den är riktigt stor och upplevs ännu större!) men den kändes också lite billig. Inlägget i bezeln kändes plastig, den hade ingen bra vridkänsla och linjerade dåligt. Visarna hade riktigt dålig finish på just mitt ex också.

Annars är designen klockren, tycker jag. Kunde bara genomförts med lite mer finess :)

Jag hade en sådan och jag föll aldrig riktigt. Dels var den för stor för mig (den är riktigt stor och upplevs ännu större!) men den kändes också lite billig. Inlägget i bezeln kändes plastig, den hade ingen bra vridkänsla och linjerade dåligt. Visarna hade riktigt dålig finish på just mitt ex också.

Annars är designen klockren, tycker jag. Kunde bara genomförts med lite mer finess :)
Ah, trist att läsa. På bild tycker jag den är helt underbar, en av de coolaste dykarna jag vet. Är Super PH500M bättre byggd? Den är också riktigt fin.

Tillbaka
Topp