Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Isofrane eller Borealis om du får välja och varför? Minirecension tack.Ha!.
Trodde inte det skulle komma så fort.
Spännet inte i samma klass som Isofrane RS spänne. Men gummit är mjukt och bra.
Att den ha det på en 756 kan skyllas på bäraren.
Gökur!!!Tittut!
Oj svårt att säga på så kort tid men nog är Isofrane ett snäpp vassare (och dyrare).Isofrane eller Borealis om du får välja och varför? Minirecension tack.
Testat gummit på U50?Nä, var inte så förtjust i Zulu-gummit... så nu är det ett klipp no-name-nato istället
Nej, inte änTestat gummit på U50?
Snyggt! Passar braNä, var inte så förtjust i Zulu-gummit... så nu är det ett klipp no-name-nato istället
Why?Det blir en
på denna!
PM ifall du är sugen!
Hon var alldeles för fin för mig, de som känner @Chuck since 2008 känner till mina relationsproblem.Why?
Edit, förutom att jag är nyfiken på varför du säljer den så snabbt så har jag en fråga till, ser att det blir flera som säger nej till Swisch. Vad är det jag missar där?? Världen snabbaste överföring som jag använder frekvent. Har det börjat missbrukas även i våra kretsar eller?
Hon var alldeles för fin för mig, de som känner @Chuck since 2008 känner till mina relationsproblem.
Finns en tråd ”brev från banken” nånstans på KS, den förklarar allt.
Fortfarande nöjd??
Varje vår i 20 år har jag tänkt att MC-kortet ska tas. Men så blir det liksom aldrig av pågrund av livet, fan om en inte ska försöka ta en intensivkurs o bara ta skiten…..
Årets MC resa, check, avresa 26/5. Klocka, förmodligen B-Uhr.
JaFortfarande nöjd??
Nä, får trösta mig med att den har engelsk dagskiva!Ja
Sugen på att köpa tillbaka den?
Just do it! Jag blev knutte pga snöbrist, inte mycket skoterföre i Halland, så jag tog kortet når vi flyttade ner hit, har aldrig ångrat mig!Varje vår i 20 år har jag tänkt att MC-kortet ska tas. Men så blir det liksom aldrig av pågrund av livet, fan om en inte ska försöka ta en intensivkurs o bara ta skiten…..
Haha ja det där är inget som stör migNä, får trösta mig med att den har engelsk dagskiva!
Oh, skulle gärna vilja ha en 103:a
Som både @KlockTotte och jag konstaterat, dom går stadigt upp i pris....köp nu!Oh, skulle gärna vilja ha en 103:a
Fin rutt, en kombination av några våra resor med plåtisen till kontinenten innan familjen utökades till 5.
Årets MC resa, check, avresa 26/5. Klocka, förmodligen B-Uhr.