Du kanske kan spara in på frakten genom att hämta upp den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kanske kan spara in på frakten genom att hämta upp den?
Tror att jag måste avstå även då.Du kanske kan spara in på frakten genom att hämta upp den?
OT;Tror att jag måste avstå även då.
Samma ”DNA” i bådaLite OT men båda klockorna har en gemensam nämnare. 7750
Trevlig eftermiddag på er
Vovven ser alert ut indeedSvårt att hitta nåt att klaga på just nu. Vindstilla, ljust, mycket dofter och U1 på armen.
Sett 3älgar, 30tal vildsvin, en räv, 6rådjur, 7 kronhjort på ca 20min
Med risk för att provocera - bara frånvaron av wunderbaum är värt avsaknaden av premium.@R.Capac Viktig iaktagelse.
Isofrane doftar vanilj - det gör inte Borealis.
Jag gillar vaniljdoften och Isofrane har fått mer uppmärksamhet på ett halvår än UX på 15.
Bra beslut. Flippande är.......Herregud, höll på att flippa min 203 st men kom till sans igen som tur var
Händer mig med ibland det där. Men, har tanken väl kommit såHerregud, höll på att flippa min 203 st men kom till sans igen som tur var
Vad är det som gör att du tror att skruvarna är målade?Du har rätt tog mig friheten att studera baksidan
Kan se graverat ”SW200” men vad betyder den gula texten?
”DM22 1/166”
Nån sinnolog som vill bekräfta att de blå skruvarna är målade i blått och inte blånerade?
Var?Sinn öppnar nytt servicecenter. Det var goda nyheter!
Nånting säger mig att Sinn ska köpa/ har köpt https://www.uhren-werke.de/en/ och ska steppa upp i framtida kollektionerDresden. Kom i nyhetsbrevet
Det hade @perhog gillarNånting säger mig att Sinn ska köpa/ har köpt https://www.uhren-werke.de/en/ och ska steppa upp i framtida kollektioner
Kopplar det till Meisterbunden
Det var på tiden!Sinn öppnar nytt servicecenter. Det var goda nyheter!
Riktigt läckert band!Min älskade 556i tittar fram efter en månads frånvaro. Rengjord under rinnande vatten. Skönt med quick release på läderbandet från Molequin.
Tur att du kom till sans,annars hade jag tvingat dig att bära dessa runt halsen hela sommaren( flipflops)Herregud, höll på att flippa min 203 st men kom till sans igen som tur var