Det hade @perhog gillar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det hade @perhog gillar
Tur att du kom till sans,annars hade jag tvingat dig att bära dessa runt halsen hela sommaren( flipflops)så att alla vet att du är en flippare
Mysigt!Känns roligt att få posta i ks kanske bästa tråd igen! Sinn 104 med svart tavla på mitt egentillverkade mocka-läder!
Snyggt!Firar in sommarens ankomst med nytt lite ljusare läder från Rios1931. Gillar när banden är ”jämnbreda” i brist på annat ord.
Hoppas på det. Gillar spännet mkt.Snyggt!
Anar att det där bandet kommer få en fin patina
Märkligt om det är samma märke?Nytt band från Barton.
Blev kalas, köpte dock 2 och detta svarta var följsamt och bekvämt men ett likadant fast grönt var riktigt plastigt och obekvämt. Ngn som upplevt samma?
Haha fjongtestet???Märkligt om det är samma märke?
Gör fjongtestet
Haha fjongtestet???
Får testa fjongtestet när sambon inte är hemma. Hon tycker redan man är konstig med alla klockor och band och videos man kollar på. Men ställde samma fråga till Barton och dom svarade med att skicka ett nytt ASAP för det skulle inte vara någon skillnad. Kalas service
Japp! Isofrane längst bort.
Borealis närmast.
Borealis är mjukare.
Tänkte det kan va kul och se om det skiljer mellan det som var skönt och det som inte var skönt
Lite sugen på en sådandär….Fredag!
Trimma lite
Den e bra, riktigt bra!Lite sugen på en sådandär….
Är det min gamla du har? Väldigt trevlig klocka, saknar den ibland!Den e bra, riktigt bra!
Har tänkt flera gånger att flippa den för en U50...men det går bara inte...kommer att ångra mig!
Skulle tro det medDen e bra, riktigt bra!
Har tänkt flera gånger att flippa den för en U50...men det går bara inte...kommer att ångra mig!
Bryggarikrogen för en bärs snart? Den där vill jag se innan den flippasHar vi den gula varianten i tråden? Lite sugen på en sådan också.
Försöker du göra mig onykter så du kan lura av mig en Sinn? Det får vi lösa givetvis!Bryggarikrogen för en bärs snart? Den där vill jag se innan den flippas
Japp det är din gamla, helt förståeligt att du gör detÄr det min gamla du har? Väldigt trevlig klocka, saknar den ibland!
Kul! Kör du den enbart på länken eller har du gummi att varva med? Tyckte denna kombo var härligJapp det är din gamla, helt förståeligt att du gör det
Den där kombon är ju asgrymKul! Kör du den enbart på länken eller har du gummi att varva med? Tyckte denna kombo var härlig
Ja det kan finnas en baktankeFörsöker du göra mig onykter så du kan lura av mig en Sinn? Det får vi lösa givetvis!