Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sicken lurig bild, jag fokuserade på R500:an i bakgrunden och såg den på din arm…D ä Frejdag my dudes!
Irriterande att jag nu börjat fundera på om jag ska fortsätta vänta en mindre UX (inte troligt i närtid), fokusera sparandet mot en gulnad EZM2 eller lägga besparingarna på nått annat som diskuterats i en annan tråd…. Riktiga fredagsfunderingar….
Lagar lite middag, fortfarande lite sur över att det inte släpptes en ny mindre UX…. Börjar bli dags att plocka fram sommarklockan U1SE…
Men roliga funderingar!Irriterande att jag nu börjat fundera på om jag ska fortsätta vänta en mindre UX (inte troligt i närtid), fokusera sparandet mot en gulnad EZM2 eller lägga besparingarna på nått annat som diskuterats i en annan tråd…. Riktiga fredagsfunderingar….
True, men ska jag vara otrogen Sinn med ett annat märke?, ambivalent!Men roliga funderingar!
Jakten och efterforskningarna är en väldigt stor del av nöjet
Nja....True, men ska jag vara otrogen Sinn med ett annat märke?, ambivalent!
...Fast jag ska ju inte säga så mycketTrue, men ska jag vara otrogen Sinn med ett annat märke?, ambivalent!
Helvetiskt snyggt och übertooligt med det bandet
Lagar lite middag, fortfarande lite sur över att det inte släpptes en ny mindre UX…. Börjar bli dags att plocka fram sommarklockan U1SE…
Jag har tänkt tanken och är inte främmande för den men landar i att Sinn är ett märke jag gillar, ligger ”vettigt” i pris och att det ännu finns modeller jag är riktigt sugen påTrue, men ska jag vara otrogen Sinn med ett annat märke?, ambivalent!
Hörde på radion häromdagen att 75% är otrogna och 60% av alla förhållanden avslutas. Personligen ar jag mer för polygamiTrue, men ska jag vara otrogen Sinn med ett annat märke?, ambivalent!
Jo, jag håller med! Ska vänta några dagar till och se om impulserna släpper och fortsätta tråla nätet eftet en EZM2, problemet är ju att jag gärna vill ha en som gulnat till och då drar dom iväg och kostar som en ny UX o andra sidan vill man ju gärna säkra sommarklockan nu, men samtidigt har jag ju 240stgz som jag går och tittar till och väntar på läge att ta fram… dessa i-landsproblem!Jag har tänkt tanken och är inte främmande för den men landar i att Sinn är ett märke jag gillar, ligger ”vettigt” i pris och att det ännu finns modeller jag är riktigt sugen på
R modellerna är fina!Idag är en tuff testdag……BRÄNNBOLL!!!
Vilka modeller lockar?Jag har tänkt tanken och är inte främmande för den men landar i att Sinn är ett märke jag gillar, ligger ”vettigt” i pris och att det ännu finns modeller jag är riktigt sugen på
Oooo!Trevlig helg!
Oj. På uppstuds skulle jag lätt kunna tänka mig texVilka modeller lockar?
Känns som du borde ta en tripp till Frankfurt och prova igenom sortimentet då kan du säkert stryka en trave från listan sedan…Oj. På uppstuds skulle jag lätt kunna tänka mig tex
903 Blå
836 b-uhr
144 St S
358
910
936
Ezm 1.1
Ezm 13.1
Ezm3
Ezm7
Ezm 9
U1
Plus flera av FD klockorna. Och alla jag glömt…
Ja du fattar
Den resan tror jag skulle ha motsatt inverkanKänns som du borde ta en tripp till Frankfurt och prova igenom sortimentet då kan du säkert stryka en trave från listan sedan…
Hehe, jag tycker det är ett bra sätt att smalna av villhöver-listan att prova lite olika modeller hos tex @ERIKSON URHANDEL, för mig har det då varit enkelt ”sluta drömma” om modeller som inte sitter/känns bra på handleden medans suget ökat för andra modeller som inte kanske känns lika rätt när man ser dom på bild… men det är jag det Själv har jag sålt/givit bort allt jag köpt utan att ha provat modellen innan….Den resan tror jag skulle ha motsatt inverkan
Har faktiskt aldrig provat någon Sinn innan köp.
Inte jag heller, vad säger du @Laddsladd ska vi dra en vända till Frankfurt?? Jag är på!Den resan tror jag skulle ha motsatt inverkan
Har faktiskt aldrig provat någon Sinn innan köp.
Sjukt sugen!Inte jag heller, vad säger du @Laddsladd ska vi dra en vända till Frankfurt?? Jag är på!
Jag funderar på att bila ner i sommar?Sjukt sugen!
Även jag är sugen, tur att passet inte är giltigt längreSjukt sugen!