• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

2F1D8DFD-9791-4417-970F-A9A3629296BE.jpeg

Lagar lite middag, fortfarande lite sur över att det inte släpptes en ny mindre UX…. Börjar bli dags att plocka fram sommarklockan U1SE…

2F1D8DFD-9791-4417-970F-A9A3629296BE.jpeg

Lagar lite middag, fortfarande lite sur över att det inte släpptes en ny mindre UX…. Börjar bli dags att plocka fram sommarklockan U1SE…
Irriterande att jag nu börjat fundera på om jag ska fortsätta vänta en mindre UX (inte troligt i närtid), fokusera sparandet mot en gulnad EZM2 eller lägga besparingarna på nått annat som diskuterats i en annan tråd…. 🤔🤔 Riktiga fredagsfunderingar….

Irriterande att jag nu börjat fundera på om jag ska fortsätta vänta en mindre UX (inte troligt i närtid), fokusera sparandet mot en gulnad EZM2 eller lägga besparingarna på nått annat som diskuterats i en annan tråd…. 🤔🤔 Riktiga fredagsfunderingar….
Men roliga funderingar!
Jakten och efterforskningarna är en väldigt stor del av nöjet ❤️

Jag har tänkt tanken och är inte främmande för den men landar i att Sinn är ett märke jag gillar, ligger ”vettigt” i pris och att det ännu finns modeller jag är riktigt sugen på
Jo, jag håller med! Ska vänta några dagar till och se om impulserna släpper och fortsätta tråla nätet eftet en EZM2, problemet är ju att jag gärna vill ha en som gulnat till och då drar dom iväg och kostar som en ny UX :cool: o andra sidan vill man ju gärna säkra sommarklockan nu, men samtidigt har jag ju 240stgz som jag går och tittar till och väntar på läge att ta fram… dessa i-landsproblem!

Den resan tror jag skulle ha motsatt inverkan😉

Har faktiskt aldrig provat någon Sinn innan köp.
Hehe, jag tycker det är ett bra sätt att smalna av villhöver-listan att prova lite olika modeller hos tex @ERIKSON URHANDEL, för mig har det då varit enkelt ”sluta drömma” om modeller som inte sitter/känns bra på handleden medans suget ökat för andra modeller som inte kanske känns lika rätt när man ser dom på bild… men det är jag det :) Själv har jag sålt/givit bort allt jag köpt utan att ha provat modellen innan….

Tillbaka
Topp