Hehe, du behöver inget pass inom Schengen.Även jag är sugen, tur att passet inte är giltigt längre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, du behöver inget pass inom Schengen.Även jag är sugen, tur att passet inte är giltigt längre
Nej men Nationellt ID krävs, körkort är inte en ID-handling är godkänd på det sättet, har allt so oftast behövt hala fram passet vid hotellvistelser inom EU efter att ha försökt med Körkortet först…Hehe, du behöver inget pass inom Schengen.
Senast i Italien för några veckor sedan sa jag bara - Schengen no passport.Nej men Nationellt ID krävs, körkort är inte en ID-handling är godkänd på det sättet, har allt so oftast behövt hala fram passet vid hotellvistelser inom EU efter att ha försökt med Körkortet först…
Har du plats i bilen??Jag funderar på att bila ner i sommar?
Typ 140 mil ner, hälsa på släkt i Skåne, kollegor i Hamburg. Kan ju vara skoj.
Riktigt tråkigt om man möter en paragrafryttare, var det inte en hel del stök på gränsen till Danmark för ett tag sen ang körkort som inte är en Id handling?Senast i Italien för några veckor sedan sa jag bara - Schengen no passport.
Gick bra ändå, brukar göra det.
Men visst är det bäst att ha med sig.
Du säljer den bra!
Tack så mycket Har fått mersmak på dessa färgglada 556, sköna färgklickar i Sinns sortiment. Skulle gärna äga den gula också, hoppas det dyker upp något på KS snart.Du säljer den bra!
Flytande föda?Familjemiddag
Fast det är något visst med de svarta tavlornaTack så mycket Har fått mersmak på dessa färgglada 556, sköna färgklickar i Sinns sortiment. Skulle gärna äga den gula också, hoppas det dyker upp något på KS snart.
Lite av varjeFlytande föda?
Fina klockor du radar upp, hatten av! Helt klart, svart är alltid svart. Lite det jag gillar med dom färgglada, att det blir lite "icke Sinn" på ett lekfullt vis. Körde enbart svart jag också tidigare men nu är det snart sommarFast det är något visst med de svarta tavlorna
Tycker mig ha sett bilder tidigare iallafall…Hade vi inte ngn med 936 i tråden eller minns jag fel?
Sökte och fann det här inlägget av den gode, och saknade CK;Tycker mig ha sett bilder tidigare iallafall…
Hoppas han har det bra.. var han än är…Sökte och fann det här inlägget av den gode, och saknade CK;
https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-sinn.45897/post-3557022
Så blandade nog ihop den med 836:an
Är det 256:an längst till höger på bild? Himla fin oavsett!Fina klockor du radar upp, hatten av! Helt klart, svart är alltid svart. Lite det jag gillar med dom färgglada, att det blir lite "icke Sinn" på ett lekfullt vis. Körde enbart svart jag också tidigare men nu är det snart sommar
Stämmer bra detÄr det 256:an längst till höger på bild? Himla fin oavsett!
Rejäl men ändå stilren och vacker. Riktigt finLite lördagshäng med 104an