Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Me 2, kommer att landa ett bullhead i början av augusti, men det är ju aplänge....Jag är så sugen på en ny klocka!
Sinn?Me 2, kommer att landa ett bullhead i början av augusti, men det är ju aplänge....
Du slog till på R500 alltså? Imponerande isf!Me 2, kommer att landa ett bullhead i början av augusti, men det är ju aplänge....
Vet hur det känns. Köpte min 104 i sån desperation på 30 sekunder utan att ha funderat ett dugg på den modellen. Men det hjälpte verkligen.Jag är så sugen på en ny klocka!
Jag håller på att försöka sälja av lite klockor som jag inte använder. Så att det ska kännas mer okej att köpa nyttVet hur det känns. Köpte min 104 i sån desperation på 30 sekunder utan att ha funderat ett dugg på den modellen. Men det hjälpte verkligen.
Nope
Nä, en specialareDu slog till på R500 alltså? Imponerande isf!
Låt oss höra mer! Eller blir det OT?Nä, en specialare
Uhrforum.de tar fram en limiterad utgåva i 150 ex, jag fick köpa en.Låt oss höra mer! Eller blir det OT?
Det sitter en äkta 7750 i den, det avgjorde för mig!Uhrforum.de tar fram en limiterad utgåva i 150 ex, jag fick köpa en.
Nu får jag surfa där också… puh..Uhrforum.de tar fram en limiterad utgåva i 150 ex, jag fick köpa en.
Haha, tror det kan max bli en just nu (har 4 andra klockor på väg ) 13.1 var riktigt trevlig irl. En riktig no nonsense klockaAsch, gör både dig och din fru glad, köp båda.....
Bra tips, en 13.1 kommer förmodligen vara mer ovanlig. Kommer sedan suget efter en 103a så kanske man kan hitta en begagnad på forumet (har dock varit skralt senaste tiden).Tycker 13 och 103 kompletterar varandra fint men skiljer sig tillräckligt för att inte krocka. Skulle gissa att det är mycket större chans att du hittar en billigare men begagnad 103a än en 13, så som nyköp så kanske 13 är mer ”motiverat”?
Dessutom väldigt mycket billigare att flippa en klocka än en make/maka.
Haha, jag frågade säkert 7 ggr om hon var seriös eller om det var ett prankHade jag hittat en klocka som var ”wife approved” hade jag undrat vad i helsicke som händer. Antagligen samma som när jag kommer hem med blommor.
Men med det sagt. Passa på! Köööp ezm13
Senast jag hade kontakt med honom var December 2021 Hoppas att allt är väl med honomFråga, är det någon som har haft kontakt med @Clark Kent i modern tid?
Inte sett till honom på länge. Han har ju kört detox mellan varven, men nu börjar ju varvet bli bra långt.Fråga, är det någon som har haft kontakt med @Clark Kent i modern tid?
Aaah!Blev en ny sinn i dag! Med lite tur så landar den här innan helgen!
Verkligen! Han är saknad!Jag hoppas att han jagar någon helig graal i några obskyra second hand affärer i östra Tyskland och snart kommer vi se hans nya fina Sinnväska helt full
FlawlessMysig klocka. Precis lagom stor med sina 38mm.
Åh, 757...Blev en ny sinn i dag! Med lite tur så landar den här innan helgen!