• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Av med finskjorta, på med kortärmat, byte av klocka, check!
IMG_20220616_114516.jpg
De borde ha fler destro eller hur @vanman ?
Bär på högern så inget för mig.😊

Jag tänkte avyttra min näst intill oanvända 103 klassik 12 som jag köpte här på forumet runt nyår, tänkte ge Sinn tråden en heads up innan den hamnar på köp och sälj då jag gärna vill att den hamnar hos någon entusiast och inte hos någon som ska tjäna pengar på den.
Dra ett pm! /en som läser Sinn tråden dagligen!

Jag tänkte avyttra min näst intill oanvända 103 klassik 12 som jag köpte här på forumet runt nyår, tänkte ge Sinn tråden en heads up innan den hamnar på köp och sälj då jag gärna vill att den hamnar hos någon entusiast och inte hos någon som ska tjäna pengar på den.
Dra ett pm! /en som läser Sinn tråden dagligen!
Kul att du skickar upp den i tråden, jag saknar vissa spärrar, så jag frågar helt öppet, vad vill du ha för den?

Kul att du skickar upp den i tråden, jag saknar vissa spärrar, så jag frågar helt öppet, vad vill du ha för den?

Jag älskar folk utan spärrar! Jag gav 35 för den för några månader sen, har sen dess köpt till ett staibmesh (2000kr) som sväljer upp till 18,5-19cm handled, men knappt använt klockan. Men jag tänker att jag vill ha tillbaka mina 35, meshet ingår givetvis!

Tillbaka
Topp