De borde ha fler destro eller hur @vanman ?Av med finskjorta, på med kortärmat, byte av klocka, check!
Bär på högern så inget för mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De borde ha fler destro eller hur @vanman ?Av med finskjorta, på med kortärmat, byte av klocka, check!
Räknas detta som destro?De borde ha fler destro eller hur @vanman ?
Det där... Vete tusan, firmafest gone bad??Räknas detta som destro?
Destro monterad i oktober?Det där... Vete tusan, firmafest gone bad??
Ja, verkligen. Jag lobbar löpande för att 556 ska finnas som destro, nodate-varianterna åtminstone!De borde ha fler destro eller hur @vanman ?
104 destro, ja tack!Ja, verkligen. Jag lobbar löpande för att 556 ska finnas som destro, nodate-varianterna åtminstone!
Håller med! Det hade definitivt blivit en höjdare!104 destro, ja tack!
Kan det här kallas destrostyle?Destro is tha shit!!
Absolut! Destro är individuelltKan det här kallas destrostyle?
Är det ett bra betyg?Testar ett Zelos Horween läder till 857. Man måste kunna bogsera en bil med detta band.
Mycket bra betyg starkt, stumt men mjukt.Är det ett bra betyg?
Som mitt originalband till 104. Tjockt som attan men skönt ändå. Jag får tom leva med two-stichMycket bra betyg starkt, stumt men mjukt.
Jag kan också tänka det. Mitt har matching color stitch på svenmrikanska.Som mitt originalband till 104. Tjockt som attan men skönt ändå. Jag får tom leva med two-stich
Min känsla är att priset redan är justerat uppåt. Men om detta är aviserat av Sinn, beroende av valuta eller initierat av eriksons själva vet jag inteOsäker om detta har lyfts redan i denna tråd, men kan @ERIKSON URHANDEL bekräfta eventuell prisjustering på Sinn under 2022?
Kul att du skickar upp den i tråden, jag saknar vissa spärrar, så jag frågar helt öppet, vad vill du ha för den?Jag tänkte avyttra min näst intill oanvända 103 klassik 12 som jag köpte här på forumet runt nyår, tänkte ge Sinn tråden en heads up innan den hamnar på köp och sälj då jag gärna vill att den hamnar hos någon entusiast och inte hos någon som ska tjäna pengar på den.
Dra ett pm! /en som läser Sinn tråden dagligen!
Kul att du skickar upp den i tråden, jag saknar vissa spärrar, så jag frågar helt öppet, vad vill du ha för den?
Snyggt ! Ribbed singlepass! Var har du hittat det?Hörrni, äntligen får jag vara med i er klubb Här har ni min nyss införskaffade U50-T
Tack Känns som en riktigt rejäl dinka!Snyggt ! Ribbed singlepass! Var har du hittat det?
Fair enough! Tack för det!Jag älskar folk utan spärrar! Jag gav 35 för den för några månader sen, har sen dess köpt till ett staibmesh (2000kr) som sväljer upp till 18,5-19cm handled, men knappt använt klockan. Men jag tänker att jag vill ha tillbaka mina 35, meshet ingår givetvis!
Snyggt!Jag älskar folk utan spärrar! Jag gav 35 för den för några månader sen, har sen dess köpt till ett staibmesh (2000kr) som sväljer upp till 18,5-19cm handled, men knappt använt klockan. Men jag tänker att jag vill ha tillbaka mina 35, meshet ingår givetvis!
Mycket bra valHörrni, äntligen får jag vara med i er klubb Här har ni min nyss införskaffade U50-T
Grattis. Hoppas på många postningar framöver!Hörrni, äntligen får jag vara med i er klubb Här har ni min nyss införskaffade U50-T