Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Anniversaryn! Tycker personligen om den tavlan bättre och den lilla texten med årtalen gör det lilla extra på den. Det är bara o slå tillVilken gillar ni bäst av dessa två? Anniversaryn är klockren på H-linken, är jäkligt sugen på att knipa den på K&S nu även fast den har Fine-link.
Gillar ju originalet mer, men exklusivitet är något extra (inkorrekt men vafan, "it gives me the fiss") Skillnaden är trots allt marginell så går egentligen inte att göra fel.Vilken gillar ni bäst av dessa två? Anniversaryn är klockren på H-linken, är jäkligt sugen på att knipa den på K&S nu även fast den har Fine-link.
Gillar orginalet men datum är en styggelse som någon sa.Vilken gillar ni bäst av dessa två? Anniversaryn är klockren på H-linken, är jäkligt sugen på att knipa den på K&S nu även fast den har Fine-link.
Vilken gillar ni bäst av dessa två? Anniversaryn är klockren på H-linken, är jäkligt sugen på att knipa den på K&S nu även fast den har Fine-link.
As my rich dad said. My watch is a liability
Har sett att du flippat en del på sistone.As my rich dad said. My watch is a liability
Skämtåsido. Jag behöver en paus. Logga ut och komma tillbaka när det finns tid.
Jag älskar Sinn.
Och kommer äga en framöver igen
På återseende hoppas jag Trevlig helg!As my rich dad said. My watch is a liability
Skämtåsido. Jag behöver en paus. Logga ut och komma tillbaka när det finns tid.
Jag älskar Sinn.
Och kommer äga en framöver igen
Anniversary här. Jag råder dig att gå in i butik och jämför innan du bestämmer dig för vilken klocka/länk du kör på. Det hjälpte mig.Vilken gillar ni bäst av dessa två? Anniversaryn är klockren på H-linken, är jäkligt sugen på att knipa den på K&S nu även fast den har Fine-link.
Säger också 556i men slår också ett slag för mocha, tycker den är elegant.Vilken gillar ni bäst av dessa två? Anniversaryn är klockren på H-linken, är jäkligt sugen på att knipa den på K&S nu även fast den har Fine-link.
Jag tycker det är svårt att säga vilken som är bäst då de skiljer sig en hel del. Anniversaryn känns klart elegantare av dom två, vilket jag inte tycker behöver vara bara positivt. Är det just en lite elegantare vardagsklocka man är ute efter så ser den perfekt ut. Det som är bra med originalet är mångsidigheten. känns väldigt toolig på vissa band och lite elegantare på andra vilket enligt mig gör den mer mångsidig. Därför faller mitt val på originalet, även om anniversary mocha ser riktigt läcker ut!Vilken gillar ni bäst av dessa två? Anniversaryn är klockren på H-linken, är jäkligt sugen på att knipa den på K&S nu även fast den har Fine-link.
Instämmer. 556i är mer mångsidig som vardagsklocka. Om man vill piffa upp det är Anni. ett bra val på båda länkar.Jag tycker det är svårt att säga vilken som är bäst då de skiljer sig en hel del. Anniversaryn känns klart elegantare av dom två, vilket jag inte tycker behöver vara bara positivt. Är det just en lite elegantare vardagsklocka man är ute efter så ser den perfekt ut. Det som är bra med originalet är mångsidigheten. känns väldigt toolig på vissa band och lite elegantare på andra vilket enligt mig gör den mer mångsidig. Därför faller mitt val på originalet, även om anniversary mocha ser riktigt läcker ut!
Har tyvärr väldigt svårt att ta mig till Sthlm. Men jag gillar den verkligen på bild och är faktiskt nyfiken på fine-linken.Anniversary här. Jag råder dig att gå in i butik och jämför innan du bestämmer dig för vilken klocka/länk du kör på. Det hjälpte mig.
Fördelarna jag ser med fine-link över h-link är att den formar sig väl runt armen och sitter bekvämt, samt att låset är diskret och inte stor och klumpig. Nackdelarna med fine-linken är väl att inte alla gillar utseendet (subjektivt) då de flesta dras till oyster/h-länk utföranden, samt att man måste ha tur med passningen då det inte finns någon mikrojustering (man får variera de olika stora länk-bitarna). Jag hade tur med passningen då den sitter perfekt på min arm och är en av de bekvämaste länkarna jag har haft på mig av alla klockor jag har ägt tidigare.Har tyvärr väldigt svårt att ta mig till Sthlm. Men jag gillar den verkligen på bild och är faktiskt nyfiken på fine-linken.
Kan inte annat än hålla med. Det vanliga låset är många nivåer från kvalitén på gummits viklås. Tyvärr....Nöjd. Stort tack för supersnabb leverans, @ERIKSON URHANDEL !
Varför kan inte Sinn ha samma kvalitet på låset till länken?
Såg ut som att strapen inte smög under bakboetten. Men jag har ju dokumenterad dålig synSom ett nato sedan placerar man "spännet" där man vill ha det och hakar fast "haken", typ Sedan kan man göra lite olika med var man placerar spännet. Tycker @mickeheterjag har gjort det bra när han placerat spännet på insidan av handleden.
Öppen ände?! Trillar det inte av då?
Riktigt snygg kombo!Rapporterar in med min Sinn 103 på MN-strap
Den där växer på mig! Och med mockalädret så blir det en riktigt sjysst dresskänsla.Säger också 556i men slår också ett slag för mocha, tycker den är elegant.
Har jag inte läst någonstans att det går att sätta på det låset på länken?Kan inte annat än hålla med. Det vanliga låset är många nivåer från kvalitén på gummits viklås. Tyvärr....
Jo det går, men viklåset är bredare. Så det ser knasigt ut.Har jag inte läst någonstans att det går att sätta på det låset på länken?
Aha, synd.Jo det går, men viklåset är bredare. Så det ser knasigt ut.
Ja, visst är den schysst! Hade Eriksons haft den inne när jag tittade på 556 i våras så är det inte omöjligt att jag slagit till på den.Den där växer på mig! Och med mockalädret så blir det en riktigt sjysst dresskänsla.
Har du inte köpt 556:an ännu?Aha, synd.
Inget jag tänkte på hellerSåg ut som att strapen inte smög under bakboetten. Men jag har ju dokumenterad dålig syn
Blev inget, letar annat.Har du inte köpt 556:an ännu?
Vad letar du nu? 104?Blev inget, letar annat.
Yes, eventuellt en 556i i lite bättre skick och med uppgraderade länken.Vad letar du nu? 104?