Fan @Yoko , jag sammankallar alla för en intervention.Sedan nu (eller då om man ska vara petig)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan @Yoko , jag sammankallar alla för en intervention.Sedan nu (eller då om man ska vara petig)
Mot Oktoberfest i München
Hörrni, era tröttmössor, vad är det för dag idag?
Jag kan inte rå för att jag ska flyga såhär tidigtHörrni, era tröttmössor, vad är det för dag idag?
Haha, är det Oktoberfest för din del också?Jag kan inte rå för att jag ska flyga såhär tidigt
Sinndag såklartHörrni, era tröttmössor, vad är det för dag idag?
Nej för min del blir det en tripp till Amsterdam!Haha, är det Oktoberfest för din del också?
Det var som 17Ännu värre är ju att den är rostig!
Eller är det dags för en tvätt?
Se runt stiftet som håller länken i låset
Inte så tråkigt det hellerNej för min del blir det en tripp till Amsterdam!
Trevligt att 556A får lite "face time"Sinn-söndag!
Trevligt att 556A får lite "face time"
Borde ha lagt märke till datumplaceringen. Du har rejäla handlederDet är faktiskt en 856:a.
Är det inte en 556a? De ser ju precis likadana ut!Det är faktiskt en 856:a. Men förvillande lik. Placering på datum, 1,5mm i storlek och tegimentering är nog det som skiljer.
Men jag håller med dig. Modellerna med 12-3-6-9 syns inte så ofta.
Vet inte om det är att de är snäppet ”tooligare” än i-varianten och därför kanske lite mindre allsidig som gör det. Perfekt finbeater/helgklocka för min del iaf.
Nästan lika... Men som @Neck of Steel skrev så skiljer sig ytan (beadblasted och tegimented), storleken (40 istället för 38,5) samt datumplaceringen (över 4an istället för mellan 4 och 5).Är det inte en 556a? De ser ju precis likadana ut!
Borde ha lagt märke till datumplaceringen. Du har rejäla handleder
Nästan lika... Men som @Neck of Steel skrev så skiljer sig ytan (beadblasted och tegimented), storleken (40 istället för 38,5) samt datumplaceringen (över 4an istället för mellan 4 och 5).
Jag tror minsann att jag behöver en U1. Man kan inte va sinneslös för länge. Den eviga frågan är ju dock vilken färg...Söndagsklockan
En icke PVD:ad SDR får min röst, sen när du tröttnar så säljs den till mig.Jag tror minsann att jag behöver en U1. Man kan inte va sinneslös för länge. Den eviga frågan är ju dock vilken färg...
Vem vet, kanske U1 blir min första keeper?En icke PVD:ad SDR får min röst, sen när du tröttnar så säljs den till mig.
Jag tycker att SDR med svart gummi är jäkligt snyggt. Blir lite för mycket grått mot det svarta om man kör länken. Den svarta är dock min favorit! En hang-up jag har helt enkelt. Skulle vilja ha en PVD:ad klockaHåller med @AdrianO och röstar för U1 SDR. Själv kontemplerar jag möjligheten att köpa en SDR bezel... S varianten har aldrig varit min grej.
Helt makalöst illa! Hittade bara två bilder med det svarta gummit@Moorflax
Orkar du slänga upp lite fler bilder på din U1 med svart gummi.
Vet ju att du gillar att pilla med olika bandalternativ, så det där fixar du!Helt makalöst illa! Hittade bara två bilder med det svarta gummit
Snyggaste kombon!Helt makalöst illa! Hittade bara två bilder med det svarta gummit