Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast lite läskigt samtidigt. Alla brister du aldrig märkt riskerar framträda och jaga dig.Rätt kul med den lilla och billiga mobil macrolinsen
Vad har jag gjortFast lite läskigt samtidigt. Alla brister du aldrig märkt riskerar framträda och jaga dig.
Ungefär som att logga tidsavvikelser, datumskiftning eller köra timegraph
Börjar bli ganska sugen på den blå. Trots att jag alltid tyckt att modellen är lite för "plottrig", hmm...Rätt gosig ändå!
Gillar också modellen. Riktigt mycket dessutom.Börjar bli ganska sugen på den blå. Trots att jag alltid tyckt att modellen är lite för "plottrig", hmm...
Den är lugn jämfört med 958 FuldaGillar också modellen. Riktigt mycket dessutom.
Särskilt sugen på den blå.
Plottrigheten är en del av tjusningen. Jag måste bara vänja mig vid tanken att designen är köpt från B.Vet att det är legit men ändå.
Tycker att Sinn 903 är väldigt mkt snyggare än navitimmern. Navitimern är dessutom löjligt dyr.
Navitimmern är väl inte löjligt dyr? Vill minnas att den gick på runt 16 tusingar (billigare an en SINN) när jag köpte minGillar också modellen. Riktigt mycket dessutom.
Plottrigheten är en del av tjusningen. Jag måste bara vänja mig vid tanken att designen är köpt från B.Vet att det är legit men ändå.
Tycker att Sinn 903 är väldigt mkt snyggare än navitimmern. Navitimern är dessutom löjligt dyr.
198x?Navitimmern är väl inte löjligt dyr? Vill minnas att den gick på runt 16 tusingar (billigare an en SINN) när jag köpte min
Korrigerar mig själv.. 3470 D-mark.Navitimmern är väl inte löjligt dyr? Vill minnas att den gick på runt 16 tusingar (billigare an en SINN) när jag köpte min
Kan bar hålla med . Sinn Klassik gör sig väldigt bra på Alligator..103 Klassik 12 på är fanimej mumma. (eller på vad som)
Jo vidhåller att den är det. Listar norr om 90 tkr vilket iaf jag tycker är mycket. För de pengarna hade jag valt något annat. Att saker, främst klockor var billigare förr hjälper fögaNavitimmern är väl inte löjligt dyr? Vill minnas att den gick på runt 16 tusingar (billigare an en SINN) när jag köpte min
Oj har de blivit så dyra Men kom ihåg- Nya klockor blir aldrig billigare än de är idag. Om tio år så kanske dagens priser ses som rena fyndetJo vidhåller att den är det. Listar norr om 90 tkr vilket iaf jag tycker är mycket. För de pengarna hade jag valt något annat. Att saker, främst klockor var billigare förr hjälper föga
Superfina.Kan bar hålla med . Sinn Klassik gör sig väldigt bra på Alligator..
Tror det är en kombination av att Kern vill höja statusen på B samt att man nu har inhouseverket i Navitimern. Lite kul med inhouse såklart men priserna på egenutvecklat drar iväg betydligtOj har de blivit så dyra Men kom ihåg- Nya klockor blir aldrig billigare än de är idag. Om tio år så kanske dagens priser ses som rena fyndet
Breitling har trots allt gjort riktigt fina inhouse verk men jag håller med dig att det är på tok för dyrt. Min gamla Navitimer har ett gammalt hederligt 7750 verk som nästan orsakar vibrationsskador på armenTror det är en kombination av att Kern vill höja statusen på B samt att man nu har inhouseverket i Navitimern. Lite kul med inhouse såklart men priserna på egenutvecklat drar iväg betydligt
103 Klassik 12 är riktigt läcker alltså! Köpte en 104 då jag inte hunnit se att det fanns någon 103 med kontrasterande subdials, hade jag gjort det hade det blivit ett mycket svårare val!Kan bar hålla med . Sinn Klassik gör sig väldigt bra på Alligator..
Gillar också modellen. Riktigt mycket dessutom.
Innan jag föll pladask ner i klockträsket tyckte jag att navitimern var det snyggaste som fanns. Därefter ändrade jag mig o tyckte att den var plottrig. Nu då? Asså, den är ju plottrig, det kan man inte förneka men den är ju klassiskt snygg. Plottrigheten finns ju där också av en anledning.Börjar bli ganska sugen på den blå. Trots att jag alltid tyckt att modellen är lite för "plottrig", hmm...
Inte de två modeller jag spontant förknippar med integrerat gummi. Men det kan säkert funka fint!Sinns integrerade gummi, är det nåt som är värt till 556 och 356?
Avslutad - Sinn 556 Integrerat silikonband med butterflyspänne
Säljes sinn Integrerat silikonband passande 356 & 556 som är i närmast nyskick med butterflyspänne. Kortat av tidigare ägare och med mina mätningar bör det passa upp till 20,5 men kör säkert kort och säger 20.0cm handleder. Totallängd på bandet är 17,5cm Säljes för 1800:- ink spårbar frakt.klocksnack.se