Egentligen inte så märkvärdigt med gravyr på länken, även de billigaste har ju det, men en schysst graverad och snygg logga är ändå riktigt trevligt. Tycker det ger en extra känsla av lyx.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är ju så fin den där! - syndar med annat än sinn idag…God morgon galningar
God morgon sötnos! Som min vän advokaten sa, det är de som verkar vara "normala" man får akta sig för, man vet aldrig när dom ballar ur, galningar är lättare att förutspå!God morgon galningar
Jag håller med digSkiftade länkarna mellan min 356 och 556. Tycker det blev bättre. Vad säger ni?
Läcker 556a! Är det 556 I Mother of pearl? Är vitare tavla än jag trodde så fall, var lite skeptisk, trodde den skulle vara mer pärlemors-skimrande. Din tycker jag ser alldeles lagom ut!Skiftade länkarna mellan min 356 och 556. Tycker det blev bättre. Vad säger ni?
Tack! Stämmer bra att den är MOP. Jag var orolig att den skulle vara för skimrande, som jag tycker den svarta är, men det vita gör att den blir lite mer subtil.Läcker 556a! Är det 556 I Mother of pearl? Är vitare tavla än jag trodde så fall, var lite skeptisk, trodde den skulle vara mer pärlemors-skimrande. Din tycker jag ser alldeles lagom ut!
Ingen bezel och "ren" tavlaGick igenom mina bilder och fann denna gamla bild på min samling. Sinn:en är till storlek minst, men verkar ändå ha störst tavla?
Vad har du nu köpt??
Härligt med en vit pärlemor i tråden! Nu är både yin och yang representerade här! Passar perfekt på f-länk, väldigt classy.Riktigt nöjd med min vita MOP
Sitter och funderar på om jag ska köpa lite band till 240:n för kickstarta sommaren, än har ju tyvärr inte vädret visat sig från sin bästa sida Funderar på ett blått tropic eller honeycomb-gummi från @Feskarn - känns ju ändå lite marint på nått sätt! Men kom gärna med fler inspel!
Inget. Tyckte bara det var kul att de angav 103an som underrated..Vad har du nu köpt??
Informativ och bra hemsida får jag säga.Det här är kul (och kanske liiite OT)
Boetterna görs av S.U.G;
TEN ELEVEN NINE - WATCHES - MADE IN GERMANY
TEN ELEVEN NINE - WATCHES - Designed in Berlin - Made in Germany with Swiss automatic movement - Watch case made in Glashütte - We believe, a true iconic watch design is familiar and reliable like a very good old friend, even if you just met! - WE LOVE WATCHESwww.tenelevennine.com
Vacker! Kan du posta bild på 104an där man ser bandet i profil så man ser hur tjockt det är? Och även underifrån? Funderar på att köpa ett sådant men dåligt med såna bilder. Du får en guldmedalj i förskott.Dagen började med 103 och när jag kom hem bytte jag till 104. Oklart varför.
Tur jag inte har en 105
Sorry, såg lite sent.Vacker! Kan du posta bild på 104an där man ser bandet i profil så man ser hur tjockt det är? Och även underifrån? Funderar på att köpa ett sådant men dåligt med såna bilder. Du får en guldmedalj i förskott.
Funkar detta?Vacker! Kan du posta bild på 104an där man ser bandet i profil så man ser hur tjockt det är? Och även underifrån? Funderar på att köpa ett sådant men dåligt med såna bilder. Du får en guldmedalj i förskott.