Ja man måste ju ge länken en chans då och då .På länk också! Nu jäklars!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja man måste ju ge länken en chans då och då .På länk också! Nu jäklars!
Den är bra på länk!Ja man måste ju ge länken en chans då och då .
UX sitter verkligen bra på länk. Man får säga vad man vill om spännet men H-länken är behaglig och skaver inte vilket ofta är ett problem för mig med billigare länkar. Länge leve H-länken! .Den är bra på länk!
Måste leta fram min och testa i helgen.
En till bild, tycker det blev en helt okej kombo med gröna isofrane-kopian …Glad midsommar !
Oj vilken skillnad mellan 20mm och 22mm. Inte undra på att åsikterna går isär gällande h-länkarna!Länkar på..
Men blir sjukt irriterad att låset på dykförlängningen på 20mms inte är lika bra som på 22mm som har mycket mer material och klickar fast över "pinnen".
Den senaste tiden åker den upp om jag provocerar. Enda sättet att få den sitta bättre torde vara att klämma ihop claspen?
Någon annan som upplevt det här?
Kan det bero på årsmodell? Min 556 från 2021 har tex dykarförlängning i stål (20mm länk). Vikt plåt känns rätt gammalt?Länkar på..
Men blir sjukt irriterad att låset på dykförlängningen på 20mms inte är lika bra som på 22mm som har mycket mer material och klickar fast över "pinnen".
Den senaste tiden åker den upp om jag provocerar. Enda sättet att få den sitta bättre torde vara att klämma ihop claspen?
Tegimenterad.Kan det bero på årsmodell? Min 556 från 2021 har tex dykarförlängning i stål (20mm länk). Vikt plåt känns rätt gammalt?
Passar finfint. Men inte är du väl sur på 22mm länken?Blev sur
UX fick nytt gummi istället.
Nädå.Passar finfint. Men inte är du väl sur på 22mm länken?
Ja, verkligen! En ögonöppnare.Oj vilken skillnad mellan 20mm och 22mm. Inte undra på att åsikterna går isär gällande h-länkarna!
Hur ser det ut på armen?
Hmmm, funkar det? Kanske ska beställa ett blått..
Länkar på..
Har en 20mm h-länk av "2022 års modell" på väg in så ytterligare jämförelse kommer till veckan.Kan det bero på årsmodell? Min 556 från 2021 har tex dykarförlängning i stål (20mm länk). Vikt plåt känns rätt gammalt?
Hur ser det ut på armen?
Är det där också wachwear’s isofranekopior eller är det finare versioner? Färgen på den orangea ser lite trevligare ut på din bild än på deras hemsida.Blev sur
UX fick nytt gummi istället.
Isofrane orginalÄr det där också wachwear’s isofranekopior eller är det finare versioner? Färgen på den orangea ser lite trevligare ut på din bild än på deras hemsida.
Ett rött kanske
Den blir ju väldigt ”nätt” utan länken, ska ta lite bilder med andra band en dag när det är lugnare.
Kanske, jag är inte den som sticker ut ;-)Ett rött kanske
Den är väldigt bra på länk.Kanske, jag är inte den som sticker ut ;-)
Den är ju väldigt bekväm på länken, den bästa Sinn på länk jag provat måste jag säga, tror det beror på att den är avsmalnande, men den blir ju väldigt väldigt ”lätt” och känns mycket mindre på gummit, tror nog att känslan håller sig på andra ”mjuka” material. Ska prova Alligatorbandet jag har på ”test” även om färgen är way-off så kanske känslan kan vara bra…Den är väldigt bra på länk.
Blev den bekvämare på gummit?
En riktig midsommarkombo.Trevlig midsommar Sinners (och till alla ni andra som hänger i forumets trevligaste tråd)