Ser rejält och fint ut! Tack!Funkar detta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser rejält och fint ut! Tack!Funkar detta?
Samma som jag har på U1SE i 22mm, riktigt bra kvalitet måste jag säga…Ser rejält och fint ut! Tack!
Riktigt classy!Sätter klockan på semesterband idag
Har inte bestämt mig för om det blir ett nytt bandbyte idag eller om detta lirar
Lirar riktigt bra så kör på det en stundSätter klockan på semesterband idag
Har inte bestämt mig för om det blir ett nytt bandbyte idag eller om detta lirar
Vad är det för ett bandSamma som jag har på U1SE i 22mm, riktigt bra kvalitet måste jag säga…
Är det verkligen samma dimension på horn/banden på dem? U1 är väl en aning tjockare också?
Bara jag som tänker på bandadaptern till 244 när jag ser denna?
Oklart, hade inte sett den ”bakifrån” tidigare…Är det verkligen samma dimension på horn/banden på dem? U1 är väl en aning tjockare också?
Jag funderade på vit MOP men kom fram till att kombinationen ljus tavla med silvriga visare hade blivit för svår att läsa av. Så jag körde på den svarta varianten istället.Tack! Stämmer bra att den är MOP. Jag var orolig att den skulle vara för skimrande, som jag tycker den svarta är, men det vita gör att den blir lite mer subtil.
Se nedan bild. Tagen från en annan vinkel.
Tycker den där blå är snyggare än den nya ljusblå.Sätter klockan på semesterband idag
Då är vi två!Tycker den där blå är snyggare än den nya ljusblå.
Nä, jag också, 356 white?Bara jag som sitter och grunnar på vilken som ska bli midsommarklockan?
Den blir perfekt!Nä, jag också, 356 white?
Diggar midsommarbilen i bakgrunden iaf! Är det cab eller bara ljusinfallet som spelar ett spratt? Annars håller jag med inlägget ovan, klocka med vit/silvertavla är väl najs, kanske på mockaband?Bara jag som sitter och grunnar på vilken som ska bli midsommarklockan?
Det blir EZM3F på alligator för mig!Den blir perfekt!
Grunnar på 900 på nato men den hade jag förra året. Nytt in sedan dess är UX o 104.
UX känns inte festlig och 104an har jag inga roliga sommarband till
Tyvärr @Jamterik s klockaDiggar midsommarbilen i bakgrunden iaf! Är det cab eller bara ljusinfallet som spelar ett spratt? Annars håller jag med inlägget ovan, klocka med vit/silvertavla är väl najs, kanske på mockaband?
För min del lutar det åt 556 mop Stilren nog att funka bra med skjortan, men klarar även femkamp galantBara jag som sitter och grunnar på vilken som ska bli midsommarklockan?
Tror det blir en repris från idag...Bara jag som sitter och grunnar på vilken som ska bli midsommarklockan?
Var går man nu förtiden??
EZM3f fick följa med på lokal!
Jazzköket blev det, men ungdomarna var någon annanstans…Var går man nu förtiden??
På länk också! Nu jäklars!Årets midsommar beater bliiiiir.... UX!