Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är plåtbitarna som inte håller måttet förstår jag. Men hur är konstruktionen, vad är det som håller den låst i infällt läge?Länkar på..
Men blir sjukt irriterad att låset på dykförlängningen på 20mms inte är lika bra som på 22mm som har mycket mer material och klickar fast över "pinnen".
Den senaste tiden åker den upp om jag provocerar. Enda sättet att få den sitta bättre torde vara att klämma ihop claspen?
Någon annan som upplevt det här?
Supersnyggt!Glad midsommar på er! 556:an får bo på nato eller canvas resten av sommaren. Föredrar länk, men när det är varmt sväller min handled så mycket att det blir omöjligt med länkar som inte har "on the fly"-justering.
Tror det är de här punkterna som är instansade i plåten som ska hålla allt på plats? Ska trycka ihop det lite när jag lyckats hitta en tångDet är plåtbitarna som inte håller måttet förstår jag. Men hur är konstruktionen, vad är det som håller den låst i infällt läge?
Stackare, har ni gjort av med sommardagen redan! Jaja, ni får säkert en fin höst nu! ;- Trevlig midsommar på er!Glad midsommar från jämtländsk värmebölja!
Säg som det är, du har den på andra armen
Nä, det är så satans varmt...Säg som det är, du har den på andra armen
Man blir bara mer och mer sugen för varje bild du postar! Mindre sugen på 19v leveranstid dock...Kanske blir en bra julklapp till sig själv?På lite äventyr och bad med U50
Oj, har den också så lång leveranstid nu alltså? Segt! Men ja, kanske lite dyr..och dyrare var den när jag köpte . Men jag har också haft den sen släppet så jag har ju ändå blivit väldigt fäst vid denMan blir bara mer och mer sugen för varje bild du postar! Mindre sugen på 19v leveranstid dock...Kanske blir en bra julklapp till sig själv?
Jag hade under en kort period en U50 SDR men sålde den då jag kände att den var lite underväldigande i förhållande till priset (framför allt länk och lås) men har börjat omvärdera det på senare tid och då finns det så klart inga klockor att köpa istället...
19 v är väl bara från Sinn i tyskland?Man blir bara mer och mer sugen för varje bild du postar! Mindre sugen på 19v leveranstid dock...Kanske blir en bra julklapp till sig själv?
Jag hade under en kort period en U50 SDR men sålde den då jag kände att den var lite underväldigande i förhållande till priset (framför allt länk och lås) men har börjat omvärdera det på senare tid och då finns det så klart inga klockor att köpa istället...
Jag tänkte först kolla bland utländska ADs men vill nog helst köpa från Erikson eller Sinn för bekvämlighetens skull ifall det skulle uppstå problem. Men det är som jag brukar säga till min kompis Klas-Kristian, väntar man på något gott så är det ju bara härligt!19 v är väl bara från Sinn i tyskland?
Edit.
Såg nu att de är slut hos både Erikson och Coc
Tittar man tebax på annonserna verkar det dyka upp en varannan månad ungefär, så i augusti ska det då dyka upp en om det stämmerJag tänkte först kolla bland utländska ADs men vill nog helst köpa från Erikson eller Sinn för bekvämlighetens skull ifall det skulle uppstå problem. Men det är som jag brukar säga till min kompis Klas-Kristian, väntar man på något gott så är det ju bara härligt!
Den här gången får det bli en keeper så jag köper helst nytt men tack för statistiken!Tittar man tebax på annonserna verkar det dyka upp en varannan månad ungefär, så i augusti ska det då dyka upp en om det stämmer
JaFunderar på att sälja denna och köpa en Sjöö Sandström GMT 36 mm. Tror ni jag kommer ångra mig?
Med tanke på tråden som vi är i så finns det väl bara ett svarFunderar på att sälja denna och köpa en Sjöö Sandström GMT 36 mm. Tror ni jag kommer ångra mig?
Jag har många gånger sneglat på WT36, vit. Den har ju dessutom kronan offset vid klockan 2 vilket tilltalar mig! Tror dock du kommer tillbaka till Sinn så småningom om du säljer! Men gå på magkänslan, det brukar vara rätt!Funderar på att sälja denna och köpa en Sjöö Sandström GMT 36 mm. Tror ni jag kommer ångra mig?