Men den är jättegrön!!Förstår din tanken men SINN är bara 3:dje största märket här och jag har bara en enda klocka med grön tavla (vad jag kan minnas)..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men den är jättegrön!!Förstår din tanken men SINN är bara 3:dje största märket här och jag har bara en enda klocka med grön tavla (vad jag kan minnas)..
Tack!!
Det måste ju vara att tecken att fler ska köpa 240stgz nu till sommaren! Delar med mig av två bilder på den på ett zuludiver-sailcloth jag normalt har till U1SE - tycker det blev riktigt bra, frågan är om man ska slå till på ett helsvart eller ett med blå kant till den? Kanske blir för mycket? Oavsett så blev det bättre än gummibandet! (Ingen som har ett 22mm sailcloth och vill avyttra det? Eller byta mot andra band?)Instrumentklockor, alla 19 veckor lev tid förutom;
Sinn Spezialuhren | 105 St Sa W | purchase online
105 St Sa W - The 105 St Sa W combines uncompromising function and high-quality design in a whole new way. The timepiece boasts an impressive combination of technical, sporty design and a diverse rangwww.sinn.de
Sinn Spezialuhren | 105 St Sa UTC W | purchase online
105 St Sa UTC W - A technical, sporty look complemented by a diverse range of functions: with this watch, we’ve managed to combine uncompromising function and high-quality design in a whole new way. Iwww.sinn.de
Sinn Spezialuhren | 240 St GZ | purchase online
240 St GZ - Anyone who is at home on the world’s seas – either as a skilled sailor or a keen water sports enthusiast – knows how important it is to keep an eye on the weather. The tides are often justwww.sinn.de
Jag tror det handlar om att allt är made-to-order, inklusive 856 B-Uhr, många klockor delar ju komponenter och det är ju både billigare och tar mindre plats att lager hålla urtavla+visare och ett graverat baklock än en hel klocka. Nu saknas något för att bygga det mesta, frågan är vilken komponent som är minsta gemensamma nämnare i det här fallet. Dom som finns i lager är ju säkerligen nått som bara råkar blivit kvar där, eller avbeställts?Det handlar nog mer om den generella tillverkningskapaciteten (alt. kvalitetskontroll eller någon annan del av tillverkningen) och det är möjligt att tiden som anges är en worst case-uppskattning.
Det känns annars märkligt att tiden är densamma oavsett om man kikar på stekheta toppsäljare eller gammal skåpmat. Till och med 856 B-uhr har 19v leveranstid trots att det är en limiterad modell som så vitt jag vet har funnits i lager ända sedan den släpptes och torde ha tillverkats i en enda stor batch inför släpp.
Kul! Kan det blir en alligator-trend i tråden nu?Tack!!
Beställer genast ett
Skaffa enDet som också tilltalar mig att polerade mittlänk. Saknar lite bling på min Sinn.
Endast något enstaka ex har levererats ut. (Ingen gul tex)Eriksson har 555 grön inne. Någon som köpt och vill lägga upp bild?
Backorder hos SUG kanske för de tillverkar väl alla boetter åt Sinn? Övriga delar borde komma från varierande leverantörer och därmed ge varierande leveranstid, ändå är det 19v på nästan hela sortimentet.Jag tror det handlar om att allt är made-to-order, inklusive 856 B-Uhr, många klockor delar ju komponenter och det är ju både billigare och tar mindre plats att lager hålla urtavla+visare och ett graverat baklock än en hel klocka. Nu saknas något för att bygga det mesta, frågan är vilken komponent som är minsta gemensamma nämnare i det här fallet. Dom som finns i lager är ju säkerligen nått som bara råkar blivit kvar där, eller avbeställts?
Nej!Kul! Kan det blir en alligator-trend i tråden nu?
Det är väldigt mycket som ligger på backlog, och det verkar bli värre....det är inte en värld som vi är vana vid som vi är på väg in i...Är det inte många brancher som har svårt att leverera pga alla möjliga olika orsaker just nu? Eller är det bara halvledare som strular?
Jo, frågan är bara vad det är i det här fallet. Eftersom nästan hela sortimentet har samma långa leveranstid med några få undantag så måste det finnas en gemensam nämnare och det känns kanske mest rimligt att det är strul med boetter eller någon annan betydande del av tillverkningen för övriga delar borde rimligtvis komma från olika leverantörer och därmed ge varierande och modellspecifika leveranstider.Är det inte många brancher som har svårt att leverera pga alla möjliga olika orsaker just nu? Eller är det bara halvledare som strular?
Jag talar inte tyska men vill nog ändå ifrågasätta användandet av frasen "mit kleinen defekt"...Någon Mazda intresserad här? Isf kommer det en RÖD 656 här!
Sinn 656 Mazda MX-5 | eBay
Entdecken Sie Sinn 656 Mazda MX-5 in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!www.ebay.de
Varför är tavlan helt sne på en av bilderna?Någon Mazda intresserad här? Isf kommer det en RÖD 656 här!
Sinn 656 Mazda MX-5 | eBay
Entdecken Sie Sinn 656 Mazda MX-5 in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!www.ebay.de
Kan bara hålla med! Vi har liiiite olika uppfattning om vad som är en liten defekt....Jag talar inte tyska men vill nog ändå ifrågasätta användandet av frasen "mit kleinen defekt"...
Mit GROSSE defektJag talar inte tyska men vill nog ändå ifrågasätta användandet av frasen "mit kleinen defekt"...
Profilbild!356:an får ha på sig Sinngummit idag. En fördel är att det kraftiga butterflylåset passar bättre till en högre klockan som 356 än till 556.
Svårt att få till en bra profilbild med klockan på handleden, så får bli en sån härProfilbild!
Snyggt! Den ser väldigt välbalanserad ut jmf 556!Svårt att få till en bra profilbild med klockan på handleden, så får bli en sån här
Helt klart stor skillnad mot 556.Snyggt! Den ser väldigt välbalanserad ut jmf 556!
Jag håller med! Avsmalnande band är underskattat!Helt klart stor skillnad mot 556.
Personligen så hade jag önskat att Sinn hade gjort gummi som smalnar ner till 18mm vid låset. 20mm hela vägen kräver en högre/större klocka.
Härligt!Middagspicknick i skärgården. Fru Capac ville vara med.
Om två veckor typ om man är på sjön .Härligt!
När går solen ner?