Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då får man "damma" av den sen dåSåg att Damasko verkar ligga på 16 v.
Semesterstängt ?Såg att Damasko verkar ligga på 16 v.
Lång semester i Tyskland isfSemesterstängt ?
556I på mörkgrönt nato är så himla snyggt körde 80% på mörkgrönt när jag var inne i en natoperiod. Resterande 20% var det grått, blått och svart.På mitt favorit-NATO.
Obs! Bilen är självklart parkerad vid fototillfället.
Kan kännas rätt skönt med ett sådant band i tider av diverse, enligt mig, otrevliga strömningar i samhället.... snyggt!Själv kör jag alla färger på samma gång
Den klockan är så märkligt, strap monster och GRYM på bild, men, jag gillar den minst av mina Sinn! Mycket märkligt. Den är ju assnygg!!På mitt favorit-NATO.
Obs! Bilen är självklart parkerad vid fototillfället.
@Berling får göra användarmanualen denna gång. Jag går bet .Nu snackar vi spoilerknapp! Jag hittar den inte ens, super hemligt inlägg! Sorry kunde inte låta bli....
Haha, jag skulle nog komma med ett utlägg här att det mesta i världen är på hold. Sen somna jag. OtNu snackar vi spoilerknapp! Jag hittar den inte ens, super hemligt inlägg! Sorry kunde inte låta bli....
Jag har ett sånt band också! Ska prova det vad det lider. Har många band jag tänkt prova framöver.Själv kör jag alla färger på samma gång
Det är så med vissa klockor. För mig är Speedyn en sån, otroligt mycket bättre på bild än irl. Sen är det ju tvärtom ibland också. Nu är det min tredje 556i och jag tror jag behåller den denna gång. Det är något med den bläcksvarta tavlan, den är så svart!Den klockan är så märkligt, strap monster och GRYM på bild, men, jag gillar den minst av mina Sinn! Mycket märkligt. Den är ju assnygg!!
Fast damasko har väl ingen hydro?En helt sv/vit vore coolt.
41mm
Edit; fast förresten, då skulle den ju se ut som en Damasko
Nee men tänkte på deras dykareFast damasko har väl ingen hydro?
Jo, fast det är ju en 41mm hydro man vill haNee men tänkte på deras dykare
DSub50
Bei dem Gefühl der Schwerelosigkeit, der faszinierenden Unterwasserwelt und der geheimnisvollen Tiefe geht es immer auch um Zeit. Die DSub50 mit…www.damasko-watches.com
SnyggtPå sommaren bör man bära sommar-NATO. Det är sen gammalt.
Just ja, du har den där. Fantastisk!356 Roberto på blir kvällens och morgondagens val för min del.
Mycket smakfull kombo där!356 Roberto på blir kvällens och morgondagens val för min del.
Trevlig bild med lume som matchar bandet. Nice!På sommaren bör man bära sommar-NATO. Det är sen gammalt.
Lumebilden gör mig sugen på piggelin!På sommaren bör man bära sommar-NATO. Det är sen gammalt.