Det där är en Sinn som passar mig! Grymt fin!Kör på med nuvarande favorit-Sinn.
Fick lite sommarfeeling och klicka hem ett gummi som kanske passar, får väll se när det krånglat sig genom import & postnord lagom till vintern.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är en Sinn som passar mig! Grymt fin!Kör på med nuvarande favorit-Sinn.
Fick lite sommarfeeling och klicka hem ett gummi som kanske passar, får väll se när det krånglat sig genom import & postnord lagom till vintern.
Hur många Sinn har du? (A.k.a. Hur många synder har du begått?)Det där är en Sinn som passar mig! Grymt fin!
10......God dag!
Hur många Sinn har du? (A.k.a. Hur många synder har du begått?)
Nu när jag är tillbaka i Sinn med en 556 på armen känner jag att att en till vore inte fel. Lutar åt en 103. Sen får vi se.10......
Edit, kom ihåg, det var du som fick in mig i detta träsk! TACK!
Topp 3,Nu när jag är tillbaka i Sinn med en 556 på armen känner jag att att en till vore inte fel. Lutar åt en 103. Sen får vi se.
Vilka är dina favoriter? Topp 3?
Sinn 556i på grönt tvådelat tygband:
Top 3.Topp 3,
1, 956
2, EZM 3
3,103 eller B-Uhr
Top 3.Top 3.
1. EZM 13.1
2. UX
3. 856 B-Uhr
Det är ju fyra! Men har man tio stycken är det helt ok.Topp 3,
1, 956
2, EZM 3
3,103 eller B-Uhr
Snyyyyyyygg!!!! Grattis till riktigt bra köp!
Och ännu en kalasklocka! Grattis!Äntligen så kom den till mitt postkontor efter att ha legat hos tullverket sedan den 19:e En Sinn 757
Grattis! Så grymt bra. Roligt att jag lyckades ge dig det lilla knuffet i rätt riktning
Tack! Ja det var till god hjälp.Grattis! Så grymt bra. Roligt att jag lyckades ge dig det lilla knuffet i rätt riktning
Kan nog tänka mig att ersätta Ezm med 104an...Det är ju fyra! Men har man tio stycken är det helt ok.
Verkar som att många rankar sina insatstidsmätare som etta eller tvåa. Kanske är en sån man ska ha på listan?
Jo nu när du säger det! Ska se om den ligger i boxen! Annars får jag nog beställa en från SinnOch ännu en kalasklocka! Grattis!
Saknas det inte en lume platta kl 12 eller är det bara vinkeln? Har för mig att det går att få hem billigt från Sinn ifall det är fallet.
Sitter och sitter...
Är det dykförlängning på den nya?Utlovad jämförelse av 20mm h-länk (vänster) från 2022 och 22mm h-länk från 2015. De håller i mina ögon liknande kvalite men länkarna och bygeln är något tjockare till 22mm.
Den känns... helt underbar . Jag är helt nykär alltså! Sitter jättebra med sin höjd på 15mm. Inga bandhorn som skaver. Destro känns helt rätt också och det är den första. Rattar gärna kronografknapparna med tummen och ska jag ställa tiden så tar jag vanligtvis av mig klockan iaf så det har ingen betydelse.Sitter och sitter...
Hur känns den då?!
Första destro?
Ja på båda.Är det dykförlängning på den nya?
Och inte ett sånt där tunt jag fick på min H-länk?Ja på båda.
Ser ut som en nedskalad 22mm länk. Nitad "bygel" på samma sätt som 22mm. 22mm överst.Och inte ett sånt där tunt jag fick på min H-länk?
Va fan fick jag för något dåSer ut som en nedskalad 22mm länk. Nitad "bygel" på samma sätt som 22mm. 22mm överst.
Nånstans måste man skära, och då såg de sin chans när de hittade en Guinandkille
Dykarförlängningen är av samma kvalite som "bygeln". Oj plasten är kvar .
När inköpet skedde var jag 100% SinnareNånstans måste man skära, och då såg de sin chans när de hittade en Guinandkille
Jag har denna dykförlängning på min 20 mm H-länk till 556i, från maj 2019.Dykarförlängningen är av samma kvalite som "bygeln". Oj plasten är kvar .