Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Najs.Svart tygband. Mycket bekvämt.
Den är otroligt fin!Provar något annat idag...
Nix. Väntar med spänning.@R.Capac
Inte någon som hoppat in än?
Det är ett tokbilligt från AliExpress bara. Eller om det var eBay. Riktigt bra valuta för pengarna.Najs.
Köpt var?
103 på Heritage i andra färger.. (vet att jag visat denna bild ca 1000 gånger)Kan verkligen rekommendera Hirsch Heritage - byt/köpt av @R.Capac.
Det är helt sinnessjukt skönt.
Möjligen är herr @perhog 's krokodiler snyggare men det här skulle passa vilken flygar Sinn som helst.
Finns i ngn brun kulör också.
Det här kallas antracit tror jag men sticker lite i grönt, som bandet till 12Klassik, fast lite tuffare.
Snyggt! Kanske måste kränga på länken på min EZM3f25 grader C denna tid på dygnet hör inte till vanligheterna där jag bor. Det påkallar en fotosession med nya älsklingen .
Jag är förvånad hur bra länken känns på denna faktiskt. På med den och posta bilder!Snyggt! Kanske måste kränga på länken på min EZM3f
Jäkligt snygg länk.. Vart har du hittat den??Trevlig helg på er!
Eftersom jag bara begriper mig på alligator ska jag inte yttra mig. Men den där klocka gör sig väldigt bra på länk, betydligt bättre än det där svarta hårdplast bandet du visade tidigare25 grader C denna tid på dygnet hör inte till vanligheterna där jag bor. Det påkallar en fotosession med nya älsklingen .
TACK! Unckle Seiko.Jäkligt snygg länk.. Vart har du hittat den??
Unckle Seiko??? Vart hittar jag de? Passar länken direkt på en 103:a?TACK! Unckle Seiko.
En tekopp i plåt ???Fortfarande en av mina favoriter!
Ja precisEn tekopp i plåt ???
Ursäka min dumma kommentar men det ser ut som en tekopp fast jag fattar att det är klockan som knappt syns du syftar påJa precis
Denna kanske va tydligare ursäkta datumetEn tekopp i plåt ???
Vem bryr sig om datum? I min ålder är det ändå omöjligt att se vilket datum klockan visarDenna kanske va tydligare ursäkta datumet
Tekoppen sög reklamerade denUrsäka min dumma kommentar men det ser ut som en tekopp fast jag fattar att det är klockan som knappt syns du syftar på
Du e roligVem bryr sig om datum? I min ålder är det ändå omöjligt att se vilket datum klockan visar
Jag ändrade min först på eftermiddagen idag, bäste herr 556-broder.Denna kanske va tydligare ursäkta datumet
Jag vill inte att sommaren ska ta slut så jag håller kvar Juni en dag till. "Life hack"Jag ändrade min först på eftermiddagen idag, bäste herr 556-broder.
Riktigt snygg! Borde haft en 556I med!Jag ändrade min först på eftermiddagen idag, bäste herr 556-broder.
Håller med, St Sa E är så ruuugigt fin!Alltså.. Jag kan fortfarande inte begripa att @Skägglurk släppte denna godbit till mig.. Det är något speciellt med färgerna på siffrorna och visarna på denna LE från SINN. Har själv lite svårt att avgöra om SINN 103 Klassik 12 eller SINN 103 ST SA E är det basta SINN har släppt på 2000 talet
Avgör själv.. Tumme upp för 103 Klassik och ett WOW för 103 ST SA E