Men dom förstod.. dom förstod vad som komma skulle likt oraklet i Delphi. Ursäkta att jag svamlar, jag är så lyrisk idag .När inköpet skedde var jag 100% Sinnare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men dom förstod.. dom förstod vad som komma skulle likt oraklet i Delphi. Ursäkta att jag svamlar, jag är så lyrisk idag .När inköpet skedde var jag 100% Sinnare
Precis som min 20mm från 2022.Jag har denna dykförlängning på min 20 mm H-länk till 556i, från maj 2019.
Min är tegimenterad, kan det ha något med det att göra?Precis som min 20mm från 2022.
Ta bort tegimenteringen? :O Eller dykarförlängningen?Min är tegimenterad, kan det ha något med det att göra?
Kan man ta bortskiten
Applåder!103 st lume
Gissar att det är nedre dykarförlängningen som gäller på länkar utan hex-skruvning (kommer inte ihåg hur det var på B-Uhr men den har ju också en tunnare länk) eller så är det helt enkelt en gammal design.
Om de där gråa tavlorna ändå fanns på fler Sinn och utan diapal (för priset...)!Denna 756 fyllde tydligen 10år förra månaden. Det får bli en extra vända med putsduken som ”grattis i efterskott”.
Håller med, det är en udda metallisk grå textur som av någon anledning alltid blir matt på bild. Gett upp att försöka fota. Häxkonst.Om de där gråa tavlorna ändå fanns på fler Sinn och utan diapal (för priset...)!
Jobbar på annan ort eller semester ?Fotbollscup i Hunnebostrand. Tur med vädret
Cup tors-sön så ledig två dgr. Jobbar nästa vecka igenJobbar på annan ort eller semester ?
Gillart!
Rengjort canvas på U1SE. Helfräsch nu ;-)
Nyinköpt va?Provar något annat idag...
Ja, begagnad men ny för mig.Nyinköpt va?
Grattis i så fall!
Grattis.. Helt klart det bästa SINN köpet. Håll hårt i den därJa, begagnad men ny för mig.
Tack
Kommer bli grymtEtt Borealis anlände just. Tror det blir bra på 13.1. Men jag kör länk ett tag till.