Niet. Lååångt kvar till någon form av frihet ännu.Har ni gått på semester allihopa?? Dödtyst i tråden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Niet. Lååångt kvar till någon form av frihet ännu.Har ni gått på semester allihopa?? Dödtyst i tråden...
Nääää.. sitter och väntar på paket från "franska baletten"Har ni gått på semester allihopa?? Dödtyst i tråden...
Ja. Men kan såklart posta ändå, kanske ännu mer just därför, eftersom jag inte är bemedlad nog att resa bort.Har ni gått på semester allihopa?? Dödtyst i tråden...
Riktigt snyggt!Ja. Men kan såklart posta ändå, kanske ännu mer just därför, eftersom jag inte är bemedlad nog att resa bort.
Provar enkelt svart single pass NATO med PVD-behandlade spännen och byglar från CNS. Smidigt och skönt. Avskalat stilrent.
jobbar på i någon några veckor till...Har ni gått på semester allihopa?? Dödtyst i tråden...
Torsdag em, sen är det "see ya later"! ska bli underbart!jobbar på i någon några veckor till...
Syndar med annan klocka i annan tråd… ;-)Har ni gått på semester allihopa?? Dödtyst i tråden...
Den där gillar jag!God morgon
Nyförvärv? Grattis! Har funderat på att komplettera min med en F-länk!
Inte ny, bara oanvänd....min minst älskade Sinn.....Nyförvärv? Grattis! Har funderat på att komplettera min med en F-länk!
En sån ska jag också ha, nån gång...God morgon
Schysst! Vart köper du dina natoband ifrån?God morgon!
Kan inte svara på din band fråga, men varmt välkommen in till forumet! Kul med fler Sinnister!Halloj!
Önskar ansluta till eran goa gemenskap!
Har läst och lurat i tråden tidigare men nu är min första Sinn påväg, de vart en Sinn 556i med F länk, lovar att uppdatera med bilder när den dyker upp!
Passar på att fråga - Vart får man tag på nato straps av högsta kvalitet? Tänker mig att ett beiget eller grönt, lite mjukare alternativt kan va trevligt när de blir riktigt kallt eller riktigt varmt ute.
CWC/Silvermans har dom bästa natona i mina ögon…mjuka och i en helt annan klass än allt annat jag provat från andra butiker… (OT med tanke på märket dock…)Halloj!
Önskar ansluta till eran goa gemenskap!
Har läst och lurat i tråden tidigare men nu är min första Sinn påväg, de vart en Sinn 556i med F länk, lovar att uppdatera med bilder när den dyker upp!
Passar på att fråga - Vart får man tag på nato straps av högsta kvalitet? Tänker mig att ett beiget eller grönt, lite mjukare alternativt kan va trevligt när de blir riktigt kallt eller riktigt varmt ute.
Tycker såna tips alltid är ON topic.CWC/Silvermans har dom bästa natona i mina ögon…mjuka och i en helt annan klass än allt annat jag provat från andra butiker… (OT med tanke på märket dock…)
Beklagar dagens bildbrist, men jag fortsätter mitt syndade med annat klockmärke.. nyförälskad antagligen… men imorgon ska jag plocka fram 240stgz!Tycker såna tips alltid är ON topic.
Nästa alla är från CNS. Jag är en enkel man som dessutom stöder kvinnliga svenska klockintresserade småföretagare.Schysst! Vart köper du dina natoband ifrån?
Hennes pris/kvalitetsfaktor är bra.Nästa alla är från CNS. Jag är en enkel man som dessutom stöder kvinnliga svenska klockintresserade småföretagare.
Jag har några dyrare. T ex MN från Erikas och ett par från Omega. Det märks skillnad, men kostar sjukt mycket mer. Så tycker CNS är mest prisvärt ändå. Gillar nog bäst hennes premium nato och seat belt deluxe.Hennes pris/kvalitetsfaktor är bra.
Tycker även para med flex är riktigt trevliga särskilt på sommaren.
Jo, dom har sjukt bra price/performance det håller jag med om, men dom är inte ”bäst”Jag har några dyrare. T ex MN från Erikas och ett par från Omega. Det märks skillnad, men kostar sjukt mycket mer. Så tycker CNS är mest prisvärt ändå. Gillar nog bäst hennes premium nato och seat belt deluxe.
Har du testat ditt svarta gummi på den där?God morgon
Nä. Hur tänker du då? Gummi på en flygare Inte lika illa som reptilband men nästan?Har du testat ditt svarta gummi på den där?