• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Länge sen 856 fick se dagsljus. Nu på splånkans originalläder.
20220706_181533.jpg
Bra val! Ett riktigt bra läder det där!

Funderar på att komplettera med F-länk. Kan göra klockan än mer mångsidig. Kostar ju bara som en Seiko 5. :)
Också sugen på F-länk fast till min 104 för att göra den ännu mer mångsidig. Men lite svårt att motivera när den kostar som en hel klocka.

Just nu är planen att köpa en 556 på F-länk istället. Vet inte om den logiken egentligen går ihop dock men rimligt känns det...

Också sugen på F-länk fast till min 104 för att göra den ännu mer mångsidig. Men lite svårt att motivera när den kostar som en hel klocka.

Just nu är planen att köpa en 556 på F-länk istället. Vet inte om den logiken egentligen går ihop dock men rimligt känns det...
Känns som att om det är någonstans den logiken framstår som fullt rimlig så är det väl just här. :D

Det är lika logiskt som att jag får panik och köper en ny i princip likadan klocka när jag har sålt någon....skickat iväg 2 st Sinn, köpte nya inom en månad i bägge fallen, jag tänker som så, någon gång måste jag ha tyckt att min kollektion av Sinn ska se ut så här, skit samma om jag använder dom eller ej, jag vill ha just denna set up! :) Så nu vete faen om jag någonsin säljer någon mer, det är inga lysande affärer jag gör direkt... :)

Jag har kostym när nöden så kräver, älskar tanken på kostym, får ofta panik av känslan av instängdhet när den väl sitter på, men snyggt är det!
Körde kostym i många år. På den tiden var jeans festklädsel.
Nu gör jag ”revolt” och undviker både kostym och kavaj. Stickade tröjor till skjortan eller bara piké.
Var på möte med några M&A killar (mergers & aquisitions) igår. De körde mörka kostymer, slips och Daytonas. Tyckte nästan synd om dem i solskenet 😎

Tillbaka
Topp