Nä. Hur tänker du då? Gummi på en flygare Inte lika illa som reptilband men nästan?
Inget fel med gummi på en flygare när den är 200 m vattentät!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä. Hur tänker du då? Gummi på en flygare Inte lika illa som reptilband men nästan?
Lovar - det fungerar!Nä. Hur tänker du då? Gummi på en flygare Inte lika illa som reptilband men nästan?
Stealth. Få gånger har jag sett spännet ha så stor betydelse. Halva grejjen nästan.Men apropå gummi. Beställde ju ett svart spänne till gummit. Det polerade blanka störde mig alldeles för mycket. Blev väldigt nöjd.
Waccex.de är en riktigt bra site om man gillar Hirsch och Rios. man väljer spänne till också.
Trots att man inte "ska ha" dykare på läder tycker jag UX blev snygg på bruna lädret . Lite som EZM1.1 S.....Nä, tycker inte det flög
Före:
Efter:
Håller motvilligt med. Men skulle nog varit lite mörkare brunt. Så typ efter sommarenTrots att man inte "ska ha" dykare på läder tycker jag UX blev snygg på bruna lädret . Lite som EZM1.1 S.....
Jag har ett grått Isofrane du kan få testa.Men tavlan på 900 är grå, vilket är svårt att få med på bild då den alltid framstår som mörkare. Skulle man ha mörkt gummi på den skulle det nog varit grått
Inte riktigt där än men tack för erbjudandetJag har ett grått Isofrane du kan få testa.
900 är mäktig!Nä, tycker inte det flög
Före:
Efter:
Grattis!Nu kom den
Grattis! Andra 556 med f-länk jag ser idag .Nu kom den
De va inte mitt första val men den känns väldigt bra!Grattis! Andra 556 med f-länk jag ser idag .
+ för 10.10.37
Das ist ja grad nicht die schlimmste Uhr, dass man tragen könnte.Mittwoch mit einhundertundvier
Riktigt snygg klocka.. Grattis!Nu kom den