Tycker det där lädret är grymt till flygarna.Sista dagen på läder! I morgon kommer en tegimenterad H-länk från Tyskland!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker det där lädret är grymt till flygarna.Sista dagen på läder! I morgon kommer en tegimenterad H-länk från Tyskland!
Den gula såg ju riktigt krispig ut!556 verkar ju vara trådens favorit i dagsläget.
Har vi ngn röd, grön eller gula här?
Tror inte jag sett mer än den ljusblåa?
Här lånad bild från annat forum.
Håller med men tycker det blir lite ”tunt ” då klockan är ganska hög! Men den kommer säkert att få klä sig i läder fler gångerTycker det där lädret är grymt till flygarna.
WOW supersnyggt.. Vad tycker du om kvalitén? Fick själv hem 5 band häromdagen, några konfektion och två specialare.. Helt outstanding tillverkare.ABP bandet till min 956 dök upp till slut och åkte på direkt
Ja, det passade, i min mening, riktigt bra!WOW supersnyggt.. Vad tycker du om kvalitén? Fick själv hem 5 band häromdagen, några konfektion och två specialare.. Helt outstanding tillverkare.
Ja nästan...Ja, det passade, i min mening, riktigt bra!
De band jag har från dem är samtliga av mycket bra kvalitet. Dom är iof samtliga ganska nya och inte använda så mycket så man får väl se hur de blir över tid och med mer användning.
5 nya alltså! Pics or it didn't happen
Nu sitter jag här med rester av Covid i mig och konstaterade under dagen idag att luktsinnet är totalt bortblåst.556 verkar ju vara trådens favorit i dagsläget.
Första tanken: ”Överste Senap!”556 verkar ju vara trådens favorit i dagsläget.
Stark senap?Den gula såg ju riktigt krispig ut!
Just så. Borde den inte vara mer DJ-gul? Men det kan ju vara ljuset/vinkeln osv.Nu sitter jag här med rester av Covid i mig och konstaterade under dagen idag att luktsinnet är totalt bortblåst.
Men så ser jag den här och undrar, har även färgseendet fuckat upp?? Eller är den senapsfärgad??
Om så, så förstår jag att den inte syns så ofta... Tycker den ser ut som nåt som kunde kommit från tiden när Tyskland ännu var ett delat land.
Roulettedatum?Svartvittgrått med pyttelite rött för att bryta av.
Japp och man vinner alltid om man satsar rött.Roulettedatum?
Jag vet att man säger att man ska dricka ur, men det är inte så här man menar..Sista dagen på läder! I morgon kommer en tegimenterad H-länk från Tyskland!
Kanske den mest klassiska av de klassiska klassikerna i Sinns klassiska kollektion? Är det 757? Görs den ens längre? Den är i vilket fall väldigt syndig!Sista dagen på läder! I morgon kommer en tegimenterad H-länk från Tyskland!
Lustigt, läste precis en artikel i https://lakartidningen.se/tag/coronaviruset/Nu sitter jag här med rester av Covid i mig och konstaterade under dagen idag att luktsinnet är totalt bortblåst.
Men så ser jag den här och undrar, har även färgseendet fuckat upp?? Eller är den senapsfärgad??
Om så, så förstår jag att den inte syns så ofta... Tycker den ser ut som nåt som kunde kommit från tiden när Tyskland ännu var ett delat land.
Ligger i det stora arkivet numera tillsammans med många andra ur 7xx serien.Kanske den mest klassiska av de klassiska klassikerna i Sinns klassiska kollektion? Är det 757? Görs den ens längre? Den är i vilket fall väldigt syndig!
Grymt vackra, de blå var ju tjusiga som få!Ja nästan...
Grymt bra komboJag var helt säker att jag inte skulle kunna ha länken så jag beställde några läder, canvas och gummin i förväg. Senast in ett olivgrönt Cuda. Nu har jag Isofrane, Borealis och Cuda och det påkallar fjongtest ala @MaBr inom snart.
Tack! Jag beställde från Suppaparts vilket var enda stället jag hittade. Skickas från Hongkong. 13kr importmoms + 75kr PN hanteringsavgift. Sitter originalmonterade på Armida f.ö.Grymt bra kombo
Ska bli kul att höra vad du tycker Har även jag från dessa tre tillverkare
Var köpte du cuda förresten? Jag köpte mitt begagnat och har inte riktigt fått koll på var de går att köpa.
Han luras!Grymt bra kombo
Ska bli kul att höra vad du tycker Har även jag från dessa tre tillverkare
Var köpte du cuda förresten? Jag köpte mitt begagnat och har inte riktigt fått koll på var de går att köpa.
Haha. Gruvar mig för att ge mig på länkdemontage/montage. Men wtf!Han luras!
Ser nog att länken är kvar 👁👁
Behåll länken!Haha. Gruvar mig för att ge mig på länkdemontage/montage. Men wtf!
Japp det olivgröna är Cuda.Behåll länken!
Btw är det där cuda?